€299,-? Waar dan?
Daarom is bij de Playstation het online ook gratis, er is geen hond.
Ben was al aant fanboyen voordat ie een PS3 had. Zelfs de mensen in het PS3 topic werden gek van hem. Dan weet je al genoeg
Dat xbox een externe speler heeft is veel beter, ik kijk echt nooit films thuis ( ben biosfanaat) dus dan zoek ik het ook niet om 100/200 extra te betalen voor een functie die ik toch niet gebruik
Besides:als het op gamen aankomt doet de xbox het gewoon veel beter, het aanbod in spellen is top, en het guide dashbord is gewoon een musthave: private chats, je eigen muziek, etc. Allemaal items die de PS3 mist.
En kun je wel lullen van ps3 is beter blabla, maar er is echt nog geen enkel bewijs of spel waaruit dit blijkt. Met PS2 was dat gelul ook al, maar hebben ze het waar gemaakt? nope. Zelfs Resident Evil 4 moest worden aangepast omdat ie te zwaar was voor de PS2 ( en dat is een gamecube spel ).
anyway, om het even samen te vatten: Ben, stfu
:#:#:#:#
PS3 heeft trouwens veel disc-read problemen, dus ga niet zeiken dat de xbox vaak kapot gaat, PS3 heeft ook genoeg bugs.
En betalen voor Xbox LIVE mag, omdat het sowieso 10x groter is dan Playstation online. Daarom is bij de Playstation het online ook gratis, er is geen hond.
En dan hebben we het nog niet eens over de constante verbeteringen, updates, gratis content etc
Hahakben zoiezo maar een beetje aan het stoken
En nee ik bedoelde het eigenlijk zo dat ze allebij kwa prestaties en grafisch het zelfde zijn. Xbox spellen hebben vaker framerate probleempjes maar ok
Keuze van platform hangt van de spellen af vind ik danZover ik wist had de PS3 geen eigen muziek enzo, maar ok als het wel zo is dan is dat mijn fout
Helemaal je eigen ding welke console nou voor jezelf beter is, voor mij pakte de 360 beter uit dan de PS3.
Ik ben wel benieuwd hoe GTA4 op de PS3 speelt eigenlijk. Op de 360 lijkt het wel alsof hij vaak onder 20 fps draaid oid, echt $#^$#@ irritant, net alsof hij GTA4 niet aan kan.