This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

PS3 vs. 360

1. Heb liever intern... Geen geknoei met snoeren , drives etc... Ieder zijn ding.

2. Voor die €100,- heb je niet alleen Blu-Ray meer.

3. Veel lekkerder of niet , dit is persoonlijk... Ligt bij jouw dus bij XBox , en bij mij @ PS3.

4. Hoofdmenu is prima imo bij PS3...

5. Bij PS3 heb je ook private chats , eigen muziek heb je ook , dus wat je zit te mekkerren... Weet k niet. :X

6. Is er wel bewijs da XBox beter is dan ? Weinig...

Affijn , hoe dan ook , het ligt puur persoonlijk... Wat je eisen zijn , wat je voor de next-gen consoles hebt gespeeld etc.

Geen poblemene met disc-read problemen enz.. Heb ook geen last van bugs ? 8P

Geen hond ? Genoeg mensen online hoor. Nu ook. Je kan toch niet met allemaal tegelijkertijd spelen. Max. 20 oid. Weet k niet precies. :X

En dan hebben we het nog niet eens over de constante verbeteringen, updates, gratis content etc

Heb je het nu over de PS3 of ? Dan lijkt het net alsof je het heel goed vind bij PS3. !

Is er wel bewijs dat de ps3 beter is dan?

Blablabla... :z Je begint nu wel heel irritant te worden :+

!

Mja , dat vraag k juist of de XBox... Hij beweert dat er geen enkel bewijs is dat PS3 beter is... Over XBox36o wel dan ? Zo komt het over.

Haha kben zoiezo maar een beetje aan het stoken
En nee ik bedoelde het eigenlijk zo dat ze allebij kwa prestaties en grafisch het zelfde zijn. Xbox spellen hebben vaker framerate probleempjes maar ok

Keuze van platform hangt van de spellen af vind ik dan Zover ik wist had de PS3 geen eigen muziek enzo, maar ok als het wel zo is dan is dat mijn fout

Helemaal je eigen ding welke console nou voor jezelf beter is, voor mij pakte de 360 beter uit dan de PS3.

Ik ben wel benieuwd hoe GTA4 op de PS3 speelt eigenlijk. Op de 360 lijkt het wel alsof hij vaak onder 20 fps draaid oid, echt $#^$#@ irritant, net alsof hij GTA4 niet aan kan.

Mja , dacht k wel. :* Mja affijn , ben zowiezo met de tijd van plan om XBox 360 te halen. Vanwege sommige games , exclusive shit. Lijkt me wel wat. :$

Mja , dat is nou XBox. :+

Nee hoor , ik hoorde laatst dat als je hard rijdt , dat je dan geen blurr effect heb oid ? Is dit waar ? Dat t rondom scherp blijft en zo ? Hoorde van diezelfde persoon dat sommige grafische dingen weg waren gehaald oid. Wat Remma zegt kan wel kloppen dan...

Ik heb wel blur effect als ik hard boek in ieder geval. Je hebt wel soms last van opeens objecten die verschijnen. Mja goed, het is en blijft een te vette game! :W

Xbox heeft over het algemeen wel ietsje scherper beeld/textures, maar in ruil daarvoor dus framerate problemen bij spellen met een grote open wereld

Het verschil in grafisch punt is gewoon te verwaarlozen, je moet echt met je ogen tegen het scherm aan gaan zitten wil je het verschil kunnen zien. :#

Console's zijn beide kut.
De Oldskool NES uit 1986 hier doet het nog steeds altijd.
Laat de Xbox en PS3 daar maar eens aan tippen

PS3 heeft als het goed is ook van die 'frameratedrops', maarja wat wil je met zo'n groot spel in die kwaliteit.
Het is en blijft puur je eigen smaak.

Ik heb nergens geen problemene mee ps3 doet regelmatig updaten,geen problemen met gta door de regelmatige updates ps3 verkoopt op het moment ook goed,door dat het spellen aanbod beter wordt en waarshijnlijk een ps3 jaar wordt,de console is nog in ontwikkeling status en wordt steeds beter,en dat er geen aparte games worden gemaakt voor de ps3 is onzin! heel veel game ontwikkelaars weten nog niet het uiterste uit de ps3 te halen.ze zullen heel gewaagt aan elkaar gaan liggen ps3 en xbox liggen kwa grafics gelijk,zeker als je een hd kabel aansluiting hebt.ps3 problemen vallen 100 procent mee ik ken zelf mensen die bij sony op de playstation werken hier in tilburg het zijn gewoon indianen verhalen,dat er veel problemen zijn er komt weinig tot niks binnen daar.ik heb hem gekocht omdat de ps3 in mijn ogen meer potentie bied in de toekomst! en omdat ik altijd playstation gespeeld hebt ik vind ook een nadeel dat de xbox zon ontiegelijk veel herrie maakt,en voor de mensen die zitten te zeiken over harde schijf ruimte ik heb een 40g en waarschijnlijk koop ik een usb hard disk van 1 tarra byte erbij wat prima werkt het voor deel bij de ps3 is dat je gewoon harde schijfen kunt wisselen zonder problemen.

voor mij dus Ps3 en het zal toch wel een oneindig strijd blijven.

soms is die beter soms de ander maar ik denk na over de toekomst en weet zelf wat voor procesor erin zin en wat er uit de console kan komen. we zullen zien.

veel liefs kusjes Dominic

PSnline is gewoon super hoor,zit met veel mensen op online game en doet zeker niet onder van xbox live,als de mensen eerlijk zijn weten ze gewoon dat het mierenneukerij van Microsoft is die overal aan willen verdienen,want ze hebben nog niet genoeg!

Dat je moet betalen voor Live is inderdaad gewoon weer typisch microsoft, ik boycot het gewoon, niks live. :#

Mja goed, toekomstgericht zijn geen van beide consoles want over +2 jaar kun je alweer een Xbox 720 en een PS4 verwachten, gaat altijd veelste hard.

Ondanks dat ik elke console thuis heb. Blijf ik er toch bij dat ik de X360 zelf beter vind.

grafisch zie ik geen verschil op HD beeld op bijde consoles. Maar ik spel voor 90% op me xbox en de rest daarvan op de Ps3 en Wii. Komt ook omdat ikzelf vind dat Ps3 nog geen toppers heeft en de toppers die er zijn, Zijn ook te koop voor xbox en aangezien me vrienden groep een xbox heeft en geen Ps3 koop ik hem altijd daarvoor.

Wii blijf ik lekker houden voor als er vrienden/Vriendin om gewoon beetje te klote. leuk ding maar niet voor mij.

@ Lycorda wat jij zegt over framerate problemen op xbox, ik heb er totaal geen laast van. Ja oke gta geeft wel eens wat drops maar dat valt ook wel mee bij mij.