Project Zip SP

ik zou me ff voor stelluh ik ben sander en rij al een hele tijd scooter me eerste scooter waz een sfx liep leuk 85.En toen waz ik het zat en wou een leuker scooter toen heb ik een speedake genomen nou daar een 70 cc ondergezet en werdt al weer saai toen een beta gekocht ac daar heb ik nog een tijdje mee gereden tot dat ik een ongeluk heb gekregen en heb hem toen verkocht. na die beta had ik weer een beta gekocht omdat ik ze fij vondt rijden duz na wk een beta ark LC gekocht.

setup van die beta waz : (na de garantie periode:p)

Athena Vlinder
Yasuni C20
21 mm dellorto
rhq asjuh
malossi membram plaatjuhs
multivar
en delatclucht

het liep erg leuk hier wat fofo's







Maar ondertussen heb ik er genoeg van gekregn ik zag bij josdijkman een zip sp staat en ik dacht die wordt voor mij en jah hoor zo gezegd en zo gedaan. beta verkocht aan jos en een zip terug gekocht.

setup voor de zip:

Malossi MHR speed 2004
Malossi MHR Uitlaat speed 2004
Malossi binne rotor met emprom
Malossi MHR 2004 vario
Malossi MHR Deltaclutch
Malossi V-snaar
Malossi Wing Bell
Malossi Team asjuh '00
Malossi Spruitstuk 26 mm
Malossi membraam vl13
en uiterraad een 26 MM dellorto

foto´s originele staat:







en toen ben ik begonnen aan het strippen van de zip en toen ag ie er zo uit:



na dat ik heb op nieuw had gespoten waz ik al gauw van plan het zooitjuh in elkaar te beunen duz ik weer aan de slag

motor blokie hier met c20 and speed :D :



duz ondertussen maar een malossi MHR 2004 besteld + Malossi rotor

en heb het blokie onder de scooter gehangen:

en toen ik erachter stond en ff na die veer keek dacht ik ook van die moet eraf duz gelijk nieuwe besteld

hier nog wat foto's na dat ik de voor vork en zo er ook onder heb gehangen:





En toen ben ik maar ff de kleuren van me kuip werk uit gaan zoeken en het is uiteindelijk WIT met budoau rood duz ben gelijk maar begonnen met schuren :(
maar als je wat moois wil hebben al het moeten he hier paar foto's toen ik aan het spuiten waz:


me velg


me binnen kant van me scoot :D


me nues :D
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Update

ff klein update

hier me zip in elkaar voor een deel




ondertussen heb ik me rotor binnen gekregen en me uitlaatje en me achterveer en natuurlijk gelijk spruitstukie gehaald en er natuurlijk er gelijk op gebeunt:D :







En natuurlijk cabje erop gezet :D 26 mm + nieuw veer


ondertussen ook een e13 filter gekregen en gelijk eentjuh voor LC ICE Matthew
 
Update gebankt @ 28 april 2005

heb gebankt en had 16.13 pk met me athena
ik zal proberen om de grafiek online te krijgen

wacht nu nog op een dd runner blok en daar zet ik de speed erop :D

en ben vandaag 3 mei de hele middag aan het afstellen geweest met een kamerraad van mij ff ook zijn ice beetjuh afgesteld morgen gaan we verder hier wat foto's:

ZIP SP AND ICE LC



filters :D:p




De Kontjuhs
 
op dit ogenblik ben ik druk bezig een dd runner blok te krijgen waarop ik me speed cilinder ga zettuh en het klaar maken voor jubbega
 
waarom een runner blok als ik vragen mag? :)

verder wel een brute zip, en de setup liegt er ook niet om ;)
succes , mss zien we je op jubbega :)!
 
runner blok vanwege dat ik dan een groter achter wiel krijg en het runner velg mooi staat bij me voor wiel vandaar het runnerblok want hy wordt ook nog eens 15 cm ongeveer verlengd
 
ff klein updatje

heb nu een overrange set gehaald
malossi recht spruitsuk
nieuwe voor veering waz heel erg hard nodig

IK heb me "grote" tank verwijdert en er een minibike tankje erin gezet van 1 liter.
buddy voor een groot deel weg gehaald en stuk van me vreem weg geslepen.

foto's worden vandaag gemaakt
 
van welke richting kwamen jullie met jubbega?

volgens mij kwam ik jullie onderweg tegen, toen reden jullie verkeerd en wij volgende jullie, op een kruizing een mooie bocht gemaakt.

bordaux rode ax.


jullie hadden toch een rode auto?

en er reed een vw bij met ook een scooter achterin.
 
Back
Top