Project: Ultimate Area

oke bedankt voor alle reacties!, en wat zal ik dan met de sub-frames doen, ook verchromen of wit coaten, denk zelf wit mooier is.

malossi_aero, ja alumnium heb ik geen adresje voor, staal en rvs wel, dus dat wordt dan de hoofdprijs maar ja kan niet alles hebben he
 
jansen chroom wou mijn blok ook niet verchromen maar wel mijn kickstarter kap :S.
jansen chroom is trouwns ook verrot duur. ik heb nu een chromer gevonden voor de helft van de prijs die wel mijn blokje erbij wou nemen.
 
Vet ding en ik wist helemaal niet dat die uit twente kwam. Dus dubbel zo vet8P.
Succes er mee en ik zie hem vast nog wel een keer op een meeting:)
 
Koekdragster said:
Hoe staat t met de zadelhoes?;):W

nog niet veel opgeschoten, ik heb al een paar keer gemaild, maar ze hebben nog maar 1 keer terug gemaild maar aan die mail had ik niet veel, verder gaat mijn kameraad zijn opa(heeft vroeger ook met bekleding gewerkt) het er op wagen.
 
AirWolf said:
Hoe kun je de velgen laten verschromen? Kan toch alleen met aluminium? En hoe heb je die gaten in je kappen gesneden?

Heel ff off-topic,
Normaal procedure van chromen betekend dat de onderdelen in een zuur bad gaan. Als de alu onderdelen hierin gaan blijft er nix van over.
MAAAR!!!
Velgen worden niet zoals normale procedure verchroomd maar worden eerst vernikkelt dus een nikkellaag eroverheen, met die nikkellaag kunnen ze dan een echte chroomlaag overheen brengen.
En moeilijk doen sommige bedrijven wel maar er zijn genoeg in nederland ie het voor een goed prijsje doen, ik ga mijn spullen naar J.Lemmens in Maastricht brengen. Heb offerte enz allemaal aangevraagd. Dus moeilijk doen ze niet als je natuurlijk de goeie bedrijven vind :)

Weer ontopic;
Vette area man en ga zo door, hoop dat je een goeie bedrijf kan vinden voor het verchromen;)
 
Crossroxie said:
Heel ff off-topic,
Normaal procedure van chromen betekend dat de onderdelen in een zuur bad gaan. Als de alu onderdelen hierin gaan blijft er nix van over.
MAAAR!!!
Velgen worden niet zoals normale procedure verchroomd maar worden eerst vernikkelt dus een nikkellaag eroverheen, met die nikkellaag kunnen ze dan een echte chroomlaag overheen brengen.
En moeilijk doen sommige bedrijven wel maar er zijn genoeg in nederland ie het voor een goed prijsje doen, ik ga mijn spullen naar J.Lemmens in Maastricht brengen. Heb offerte enz allemaal aangevraagd. Dus moeilijk doen ze niet als je natuurlijk de goeie bedrijven vind :)

Weer ontopic;
Vette area man en ga zo door, hoop dat je een goeie bedrijf kan vinden voor het verchromen;)

k heb er allang 1tje gevonden en ga er morgen weer heen voor wat spulletjes :#
 
Ziet echt allemaal tip top uit echt waar , zeer netjes afgewerkt enzo , blijf uhm zeker volgen ;)!

Je staat ook ingeschreven op lelystad voor de customshow ?? Dan word ik jou concurentie :D

Maar maak er wat moois van , ik hou t in de gaten ! +ralf+
 
Maar als ze van alu zijn dat is toch vet verot? Dan zegen ze dat hij vet beroerd stuurt enz. Dat het te zwaar wordt en allemaal van dat soort shit. maar is dat ook echt waar?
 
Last edited:
antonrox said:
Ziet echt allemaal tip top uit echt waar , zeer netjes afgewerkt enzo , blijf uhm zeker volgen ;)!

Je staat ook ingeschreven op lelystad voor de customshow ?? Dan word ik jou concurentie :D

Maar maak er wat moois van , ik hou t in de gaten ! +ralf+


oke mooi, eindelijk concurentie :p 8P
 
Crossroxie said:
Heel ff off-topic,
Normaal procedure van chromen betekend dat de onderdelen in een zuur bad gaan. Als de alu onderdelen hierin gaan blijft er nix van over.
MAAAR!!!
Velgen worden niet zoals normale procedure verchroomd maar worden eerst vernikkelt dus een nikkellaag eroverheen, met die nikkellaag kunnen ze dan een echte chroomlaag overheen brengen.
En moeilijk doen sommige bedrijven wel maar er zijn genoeg in nederland ie het voor een goed prijsje doen, ik ga mijn spullen naar J.Lemmens in Maastricht brengen. Heb offerte enz allemaal aangevraagd. Dus moeilijk doen ze niet als je natuurlijk de goeie bedrijven vind :)

Weer ontopic;
Vette area man en ga zo door, hoop dat je een goeie bedrijf kan vinden voor het verchromen;)

off-topic: hoeveel kost zoiets?? @ lemmens (woon er in de buurt)
 
Back
Top