Project: Ultimate Area

ziet er weer leuk uit. denk wel dat die rempotjes enzo vet gaan worden.
Ben zeer benieuwd naar het resultaat, je steekt wel veel geld in dat verchromen maarja, ieder z'n ding

Grtz Hans :*
 
Heel even offtopic alweer!
AirWolf said:
Maar als ze van alu zijn dat is toch vet verot? Dan zegen ze dat hij vet beroerd stuurt enz. Dat het te zwaar wordt en allemaal van dat soort shit. maar is dat ook echt waar?

Whaha, sjezus. Als ik jouw was zou ik wat meer naar mensen luisteren ide er verstand van hebben. Geen belediging voor jouw maar geloof neit direkt wat anderen zeggen. En ik denk dan ultimate area niet zou verchromen als het effect zou hebbe met het sturen. Denk helemaal niemand met motor ofzo...
Net zo goed zouden me velgen ook raar sturen als ik ze polijst.

Maja genoeg over deze onzin reacties van verchromen enz
Beter aub ontopic blijven. anders is niet fijn voor ultimate area dat zijn pagina zow verknoeid word, mijne is ook al verknoeid door domme reacties en dat is niet de bedoeling voor zown forum.

Verder Ultimate area, please ga zo door :) en trouwens als iemand wil weten hoeveel zoiets kost, pm me maar als je in de buurt van limburg woont.
Anders gewoon ultimate area vragen want hij heeft het ook laten doen ;)
 
Wat er verder nog moet komen:
Cilinder: Hebo Manston Revolution???
Onsteking: MHR
Spruitstuk: Wigje met pia recht spruitstukje
Membraam: VL14

En de Hebo Racing 4 dan? :P
 
ErWaNeS said:
Wat er verder nog moet komen:
Cilinder: Hebo Manston Revolution???
Onsteking: MHR
Spruitstuk: Wigje met pia recht spruitstukje
Membraam: VL14

En de Hebo Racing 4 dan? :P


ja de racing 4 wordt pas als ik voor de rest alles klaar heb!
 
tja, je blijft altijd zielige mensen houden die niets zelf kunnen verzinnen!, en er zijn al 2 na-apers die precies dezelfde lak hebben!!!!, een ark een een aerox, ook van die zielige lui!!
 
Ultimate Area said:
kleur is nog nooit eerder gezien :L

Die andere gast had ook een andere kleur :L Vlammen is gewoon al supervaak gedaan dus denk niet dat je net moet doen of het jou idee is.. En naaapers zullen er altijd zijn, je moet maar zo denken als ze het naaapen zal het wel mooi zijn :)
 
stage 6 svd said:
zo duz jij denkt nu effe tof te doen met je vlammetjes.
en dan nog wat bedoel je met ark en aerox gaste ??????????
mzzl

:?:L anders voel jij je aangesproken. hij zegt EEN rox en EEN beta.

en tsjaah het is een zeer mooie paint, en het is ook te verwachten dat iemand anders het ook mooi vind en het zo wilt.
Zie het als een compliment-:-
 
stage 6 svd said:
zo duz jij denkt nu effe tof te doen met je vlammetjes.
en dan nog wat bedoel je met ark en aerox gaste ??????????
mzzl


dat een tijdje geleden, er 2 precies dezelfde scooters zijn gespoten naar mijn kleuren, dus ook exact hetzelfde!!, is dat zo moeilijk te begrijpen!!?? :L
 
staat je scoot te koop ? op markplaats heeft iemand hem te koop staan.. en als je dan op de webzite drukt dan krijg je zon stom spelletje waar hij punten mee verdient.. lijkt me niet dat jij dat bent ?
 
Enrico@Sprinter said:
Die andere gast had ook een andere kleur :L Vlammen is gewoon al supervaak gedaan dus denk niet dat je net moet doen of het jou idee is.. En naaapers zullen er altijd zijn, je moet maar zo denken als ze het naaapen zal het wel mooi zijn :)

//offtopic

Beetje triest dat ie dan wel zijn foto ervoor gebruikt, als ie dan toch zo veel anders wordt :|

//ontopic

Paint vind ik iig ubermooi, een van de mooiste met een 'vlammen' thema.
 
Ultimate Area said:
tja, je blijft altijd zielige mensen houden die niets zelf kunnen verzinnen!, en er zijn al 2 na-apers die precies dezelfde lak hebben!!!!, een ark een een aerox, ook van die zielige lui!!

Ark had ik pas zien rijden, std ding :P
 
Back
Top