Project: Ultimate Area

exilium said:
echt zeer vet,die paint 9||6
maar ik versta wel niet warom je nu nog met plamuur "prutst"???

k vond de aansluiting van de kappen "toch" niet mooi, dus pas hem nog aan :p , en me achterlicht is ook nog geplamuurd en ik moet me underseat nog uitfrezen aangezien recht spruitstuk en ik een buddyfilter krijg, dus er moeten nog wat meer dingen worden gespoten
 
Mooi ding maar dat wist ie al :D , ik zie dat je @ custum staat @ lelystad najha dat wordt bieren want ik ben ook van de party mij kappen liggen nu ook bij die gast van scootxtreme dit keer een scoot zonder vlammen maar hopelijk wel aantrekkelijk genoeg :D
 
Mooie Area!Ziet echt mooi uit met de vlammen, is ook tot het kleinste detail uitgewerkt he! :D All1 jammer dat je weer opnieuw aan je voorkap bent begonnen, maja dat moet jij weten natuurlijk :) Suc6 er nog mee!
 
Mja vind em nog steeds supervet, MAARR
zou je misschien wat foto's kunnen posten van de onderdelen die je al hebt,
of anders duidelijk in je 1e post zetten?
 
ja ik zal het morgen ff doen, alleen ben weer tegen een paar problemen aangelopen, ik wil maby nog me frame wit coaten, maar er zit een silent block achter bij me blok die de onderste sub frames vast houdt, en die moet er dus uit!!!, en ik ga volgende week weer langs jansen chroom en wil dus nog wat spul daar achter laten :P , dat wordt dan me blok met carterkap en waterpomp deksel en al zeker is dat me rempotjes erheen gaan, of ik laat me blok wit coaten en dan me sub frames verchromen, iedereen zegt wat anders tegen me, ik ben echt zwaar aan het twijfelen :X , wat zeggen jullie, k vind zelf dat me blokje wel verchroomd mag worden alleen me kameraden zeggen allemaal wit coaten.

laters

k heb btw al over-range, koppeling, c20 en krukas en carborateur, zal er ff fotos van maken :)
 
Hey, mooie area man :~ toch wel een van de vetste die ik al heb gezien.

Al dat chroom is echt mooi maar zoals al gezegd het wordt mss beetje overdone als je je volledige blok laat doen alhoewel ik het aan de andere kant toch wel heel vet idee vind. ik heb er mss al over gelezen maar wat betaal je nou om bv uitlaat of velgen te laten verchromen :rolleyes:

ik ga dit project zeker volgen (zie het nou pas voor het eerst) en je krijgt 5 sterretjes van me +ralf+

Suc6 Ermee.
Grtz Hans :*
 
Back
Top