Project: Ultimate Area

dit is echt erg! dacht ik lekker een maandje geleden om verchroomde velgen en uitlaat te maken op een area is het jammergenoeg al gedaan ;)
Staat echt dik! Vette paint! Lekkere setup! Sterkte

Heyy kerel! tog maar even op scooterforum geknalt :W goed bezig :) je weet hoe ik over je area denk: +ralf+ super vet ding :W remleidingen zijn onderweg :W

Is egt vet met die vlammen, wil hem ook zien met het buddy met de vlammen. Bidalot c20 s altijd wl vet. En zeker chroom. Misschien meer blok info zou leuwk zijn mar verder heel erg vet

michel @ beta said:
Ik hoorde dat de manston revolution in maart te verkrijgen was. En ik heb het gehoord van een redelijk betrouwbare bron.
en dat is een verbetering van de manston 2? Vergelijkbaar met wat?

neem aan dat die zeker wel beter is als de manston 2 anders zou het ook geen zin hebben om hem uit te brengen,

Updatje, koso 28mm carb binnen en zal maby eerdaags naar xsh gaan voor een kelkje en ook heb ik veel nieuwe bouten en lagers in me blok besteld.

Ultimate Area said:
neem aan dat die zeker wel beter is als de manston 2 anders zou het ook geen zin hebben om hem uit te brengen,

Updatje, koso 28mm carb binnen en zal maby eerdaags naar xsh gaan voor een kelkje en ook heb ik veel nieuwe bouten en lagers in me blok besteld.
Kan ook dat het een cheapere cil is ofzo dat ze hem daarvoor uitbrengen... :) maar ga gewoon voor een andere als je nog niet eens wat van die cil weet!

Back