Project - Totale revisie Yamaha Aerox

Hoe hebben jullie het gedaan met die draadboom? Mijn rox ligt momenteel ook tot op de bodem uit elkaar, en ik wil eigenlijk allemaal nieuwe stekkertjes eraan maken (verroest e.d.)
Zijn die ergens te koop?
Alvast bedankt!
 
Originally posted by Wokkel @ Sr
lol, hoe hadden jullie het nou met die subframe rubbers gedaan? waar die bouten door komen..

Die heb ik ook laten coaten, bij het coatings bedrijf hebben ze er bouten met grote ringen ingedraaid, zodat de rubbers intact blijven... dus dat de ringen ervoor komen te zitten.. snappie... :d
 
Originally posted by just
Hoe hebben jullie het gedaan met die draadboom? Mijn rox ligt momenteel ook tot op de bodem uit elkaar, en ik wil eigenlijk allemaal nieuwe stekkertjes eraan maken (verroest e.d.)
Zijn die ergens te koop?
Alvast bedankt!

Niks aan gedaan eigenlijk , eerst dit ff testen.Als het voor geen meter werkt komt er gewoon een andere in.
 
Originally posted by marcel@aerox
Die heb ik ook laten coaten, bij het coatings bedrijf hebben ze er bouten met grote ringen ingedraaid, zodat de rubbers intact blijven... dus dat de ringen ervoor komen te zitten.. snappie... :d


smelt dat niet? word 200 graden...

kut dat je dat nu pas verteld.. heb net mn rommel weggebracht.. en ga subframe maar ff in ahmerite zetten ofzo :P
 
Originally posted by SuperDanny
eyy vet projectje man!!! en dat stralen, is et overal zo goedkoop? of heb je dat vie een maat gedaan? want mijn blok kan ook wel en beurt krijgen :D

Ik denk wel dat het overal wel rond de 15 euri zal liggen ja...
 
Originally posted by EmEnEm
he marcel,

je 2 belgom aluminium polijstpotjes zijn binnen, kom ze maar zo snel mogelijk ophalen. :D
het begint echt bruut te worden
succes dr mee

Offtopic....jij bent toch niet Mark-Maarten he ? :eek: , d8 ik eindelikijk van je af te zijn....
 
Marcel, kan je nog even een paar fotootjes online zetten van hoe hij is geworden... ben wel benieuwd :) en ik zie je nooit rondrijden hier in soest!
 
nou hij reedt vaak zat rond:p tot dat hij gepakt werd haha 250 euro boete|( |(. Best knap met een 17,5mm en een Reverse!! Maar er komt soon een leuke verrassing om trend zn scoot er zullen ook pix gemaakt worden}) })
 
Back
Top