Project - Totale revisie Yamaha Aerox

Ga je een nieuwe draadboom maken eigenlijk? Moet mijn aerox binnenkort ook eens helemaal uit elkaar trekken, en wil eigenlijk ook nieuwe kabelboom gaan aanleggen!
Verder is 22 euro wel heel goedkoop voor stralen! Welk bedrijf was dat precies? Ziet er erg strak uit dat blokje.
Suc6
 
Re: Re: Project - Totale revisie Yamaha Aerox

Originally posted by Black&Blue
Denk dat hij dit bedoelt..

[edit]
Blok is toch ook alleen gestraalt.. of lul ik nou uit mn nek 8P
[/edit]

Ja blok is alleen gestraald idd... Daarom vroeg ik het me ook al af wat hij precies bedoelde.
 
Originally posted by just
Ga je een nieuwe draadboom maken eigenlijk? Moet mijn aerox binnenkort ook eens helemaal uit elkaar trekken, en wil eigenlijk ook nieuwe kabelboom gaan aanleggen!
Verder is 22 euro wel heel goedkoop voor stralen! Welk bedrijf was dat precies? Ziet er erg strak uit dat blokje.
Suc6

Licht eraan hoe de draadboom er aan toe is. Hij zat bij de contactslot vaag in elkaar met zwakstroom lasdopjes. Dat stralen voor 22euri vond ik zelf niet zo heel goedkoop....:)
 
Originally posted by holfg
Licht eraan hoe de draadboom er aan toe is. Hij zat bij de contactslot vaag in elkaar met zwakstroom lasdopjes. Dat stralen voor 22euri vond ik zelf niet zo heel goedkoop....:)

Hoeveel kost dat stralen normaal gesproken dan..?
 
Zo worden de kappen ongeveer gespoten , komt wel een bcd unit in.


marcel.jpg
 
Ik vind die Rox dus egt wel even strak ! ennuhh Netjes gedaan hoor mooi om te zien hoe zijn uberlelijke rox tog weer iets moois word !! Suc - 6 ermee
 
Ja achter af hadden we dat beter kunnen doen idd. De lagers die ze mij hier bij de dealer hebben meegegeven zitten niet echt strak om die bus heen. Bus heeft nu een klein beetje zeiwaartse speling.
 
Het frame is terug van de coater en de kappen van de spuiter :)

DSC00001.jpg


Het is geen Kawasaki groen maar een totaal andere kleur !

DSC00003.jpg


DSC00004.jpg


DSC00006.jpg



Hetgene waar ik gek wordt , de draadboom..vooral omdat de vorige eigenaar er rare dingen mee heeft gedaan.

DSC00009.jpg


DSC00016.jpg


DSC00018.jpg



DSC00017.jpg


Morgen komen als het goed is de velgen terug van het coaten.
Zometeen ga ik de Corsa onder handen nemen....
 
Originally posted by MHR D.H. Tuning
stelletje beunhazen zijn jullie ook, maar ga zo door, en Rolf voortaan ff blok pen lagers goed monteren;)

Nu ik de smaak te pakken heb gaan we deze week maar is dat Speed runnertje van jou onder handen nemen ;)
 
Back
Top