Project Sonic's Sonic AC

en wie zijn vinger moest er weer eens lijden voor het spuiten van de bergruimte? ;) Lekker bezig man, hoop dat die setup echt wat wordt... :)
 
Thnx voor de verdere reacties

_______________________

Effe een kleine Update. Koplamp is nu ook Klaar.

1048522383IM000665.JPG
 
goh... xearo wil ook weer belangrijk zijn :p

kzie dat je die Airsal zéker krijgt? Nice! :D
wanneer komt de rest dan? ben benieuwd
 
Ben van plan hem uiterlijk Zondag klaar te hebben.Dus handvaten ,luchthapper, buddyhoes,Voorkap,Rooster , onderkap.
velgen ga ik nog niet spuiten gebeurt later wel eens een keer.
 
Last edited:
He man...goed bezig
mooie kleurencombo lekker opvallend.
Ik ben echt benieuwd sonic = hard gaan:D

majah ik ga waarschijnlijk ook nog voor een brutere setup dus we racen nog wel een x
 
Zo effe weer een update.

Handvaten en Carbon Luchthapper zitten er op.

Heb zo'n soort matje lijkt op Alu platen maar is het niet zitten er nu ook op moet ze wel nog een beetje bij werken maar word zo snel mogelijk gedaan,

Pica's

1049088351IM000691.JPG

Luchthapper!

1049088428IM000688.JPG


Matjes!!

1049088472IM000689.JPG


handvaten dat was het weer voor vandaag kappen heb ik nog niet gespoten want het weer was niet al te best dus volgend weekend weer update.



Reacties zijn WELKOM!!
 
Hahahaha ja de kappen van xander waren bijna dood.Maar ze zijn weer tot leven gekomen:D met een beetje moeite lukt alles wel.ben aan w8en op mijn Airsal T6 zal deze week moeten komen.En dan weer effe w8en op loon dan komt er eindelijk een andere uitlaat onder :D
 
Nou ander blok is nu ook Binnen het blokje is een beetje smerig :D ik zal er vanmiddag foto's van maken.

( Tevens Veel Sonic spullen te Koop kijk maar bij V&A )
 
Zo effe update:

Be bezig met het Blok een beetje poetsen enz.

Nu eerst effe Vet vrij proberen te maken moet nog gespoten worden !!!!!!!!

1050345042IM000826.JPG


andere kant:D

1050345362IM000831.JPG


en Carterdeksel klaar :D
1050994803IM000926.JPG


hier effe onderdelen die ik onder tussen al heb.

19mm Dellorto
Malossi fly Clutch ( THnx To Paul en Maurits )

en nog paar kleine dingetjes gespoten.( Koppelingshuis moet nog een keer gespoten worden Tape heeft gelekt :D:D

1050346002IM000833.JPG


Airsal T6 Besteld maar nog steeds niet binnen!! ik hoop dat die deze week komt.!
 
Last edited:
Back
Top