Project SONIC LC ( I.S.T Style )

Het gaat mij bij dit project neit puur om mooiheid van het geheel. IST had ik er idd uit kunnen halen, maar het gaat mij puur om de koeling. Het is meer een racer en geen shower. De sleutels wordt krap voor het nieuwe jaar. Vage maand dit :?
 
2e blokkie gaat ik zo splitsen en maybe al bewerken als ik er echt zin in heb :)

Zal zo ff piccies posten van het blok. Ziet er werkelijk echt neit uit zo goor als die is :(
 
Buitenkant achtervelg

dsc03874.jpg


Binnenkant achtervelg

dsc03875.jpg


Binnenkant Voorvelg

dsc03876.jpg


Buitenkant Voorvelg

dsc03877.jpg


Vies Blok

dsc03878.jpg


Vies blok in schoonmaak bad :)

dsc03880.jpg



Morgen is blokkie hopelijk weer schoon. Wat een baggerblok zeg. Had 2 jaar stilgestaan dus vet geoxideerd en plakkaten met bagger. Mja wie mooi wilt zijn moet pijn lijden ;)

Morgen maybe meer pics van CLEAN blok :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ziet er nog steeds goed uit, Xander... Complimenten voor het spuitwerk!

Thanks bart :) Ja het wordt nog wat. Vandaag weer vorderingen gemaakt in voltooiing sonic.

Heb een Malossi Binnendraaiert geregeld zodat ik niet meer hoef te switchen tussen SR en sonic met onsteking :W

Zal zo ff piccie posten :)
 
nog ff een vraagje over dat ram-air systeem wat erop zit, heb je dat nou aangesloten op je luchtinlaat?zoja, hoe doe je dat dan met je carb. afstelling?
verder, mijn complimenten, ziet er snel uit!
 
Originally posted by JohanS
nog ff een vraagje over dat ram-air systeem wat erop zit, heb je dat nou aangesloten op je luchtinlaat?zoja, hoe doe je dat dan met je carb. afstelling?
verder, mijn complimenten, ziet er snel uit!

Mja dit wordt moeilijk testen. Aangezien ik geen onboard mengselmeter heb en dus neit echt kan kijken of het werkelijk zoveel verschil opleverd bij hogere snelheden. Zelf denk ik dat dit te verwaarlozen valt.
 
Originally posted by Speedyrules
wanneer krijgen we pics van het geheel ? :D

mooi bezig ! :W
\

Sja wanneer.............. Geen idee, doe me best. Maar een aantal mensen die mij dingen hadden toegezegd schieten niet echt op. Spuitwerk moet nog steeds een blanke lak laag overheen bv en zo zijn er nog een aantal tegenstribbelingen.

Hoop em wel af te hebben voor lelystad. Mja of het lukt........ :?
 
Back
Top