This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project Slider

Status
Not open for further replies.
Ehehehe... mijn dealer ownt

Banden --> 33 euro per stuk (Pirelli N22 Evo)
Cili --> 115
Delta --> 80
Veertjes --> 12
Rollen --> 6

Alles in euro's uiteraard :#
 
leuk project..
ik heb zelf ook een slider en ik weet niet veel van scooters dus kan ik zelf ook een keer mijn slider gaan strippen
w8 vol smart op updatje
 
Ziet er allemaal veel belovend uit, ben benieuwd naar de prestaties van die hebo cilinder... een vriend van me heeft namelijk ook een slider en heeft al met 70 gilar, en 70 W-poort gereden, en dat rijd al erg leuk ben dus benieuwd, en beter maak je filmpjes als ie vlamt !

LaterZzz Jur.
 
Filmpjes zijn bij mij altijd present Zelfs van RS tochtje waar ik politie tegen kom, en er uit naai :#

Mja, zal zo effe foto's posten. Het hele blok zit in elkaar en is sjeesklaar De hebo cilinder is standaard erg goed afgewerkt. Tis nu alleen nog wachten op m'n velgjes, en dan kan ik los
 
hoe heb je dat eigenlijk gefixt met de voor velg van de aprilia, ik hoor van kameraden dat die as van de voor velg van aprilia dikker is dan die van de slider??,hoe heb jij dat op gelost want ik krijg donderdag mijn velgen van een SR
groeten jeroen( ben benieuwd naar ut eind resultaat)
 
Originally posted by D.J
Filmpjes zijn bij mij altijd present Zelfs van RS tochtje waar ik politie tegen kom, en er uit naai :#

Mijn brommertje
Nah binnenkort maar weer eens effe chekke ofniet dan

Denk er geregeld nog aan
 
ook aan het telefoontje na die gebeurtenis ?

Beter schiet scootparts eens op, dan kunnen we samen vlammen kijken wie, wie boekt.. hehe
 
Vond ik nog:

De as >



Achtervelg





Voorvelg, nog met oude as


Blok


Vnaaf hoop ik filmpje te kunnen doen oid
 
Last edited:
jow, lijpe pic geworden9||6, hoe heb jij dat precies gedaan met de as an het voorwiel(laten maken)want ik krijg mijn velgen deze week ook binnen maar zit duz ok met de voor as
 
ben benieuwd wat het gaat doen op vertikaal. Wel een leuk scoobie zo
Het geluid van een vertikaal blokje is wel erg mooi imho
( ben ex-aprilia viper owner)
 
Status
Not open for further replies.