Project Runner A

Status
Not open for further replies.
nutteloos :)

311203-apro7.jpg
 
k heb de Evo nog steeds niet binnen. Ik ga morgen bellen of de bestelling nog wel is door gekomen en zoniet dan ga ik m waarschijnlijk ophalen.
Ik heb toch maar besloten een wat grotere carb te nemen. Dit gaat een 28 vlak worden.
Ook komt er nog een malossi torq bij die ik de 12de ga bestellen samen met de 2000vario/c4 lagers/recht spruitstuk/en nog wat klein spul.
 
Nou het was een beetje een rommeltje met de Evo bestelling.
Ze zeiden dat die niet op voorraad was. Dus ik andere dingen besteld alvast en dacht... evo komt later wel.... bellen ze ineens op van er ligt er nog 1 :|
Ik heb de Evo nu uitgesteld tot volgende week omdat ik dan weer genoeg geld heb.
Als het goed is komt de postbode me vandaag blij maken met een 28vlak/2000 vario/ Spuitstuk.
Foto's komen dan gelijk. Misschien vandaag al en anders morgen. :)
 
ben nieuwsgierig naar dat filterding van je :d

verder leuk projectje alleen zonde vna die deuk in je pijpje, kan je niet laten uitdeuken bij lokaal caroserie bedrijfje ? is koud kunstje voor die mensen en zal wss niet gruwelijk vele kosten :)
 
Originally posted by Speedyrules
ben nieuwsgierig naar dat filterding van je :d

verder leuk projectje alleen zonde vna die deuk in je pijpje, kan je niet laten uitdeuken bij lokaal caroserie bedrijfje ? is koud kunstje voor die mensen en zal wss niet gruwelijk vele kosten :)

Ja ik heb hier en daar wat rond gevraagt maar nergens kunnen ze het hier in de buurt doen. Of ze hebben gewoon geen zin in zo'n klein klusje waar ze toch ffies mee bezig zijn en waar ze weinig aan verdienen.
Of de uitlaat moet helemaal open geslepen worden wat Tino ook al zei.
En tja... hijs voor tijdelijk dus open slijpen en uit deuken en lassen vind ik ook een beetje teveel van het goede.
Maar de deuk valt echt erg mee als je m van de zijkant bekijkt. Alleen die krassen stoor ik me enorm aan.
Heb al aardig wat krassen redelijk weg gekregen. Sommige zijn heel erg diep en durf ik niet weg te halen omdat de pijp heel dun is en ie dan nog dunner word.
Ik zal ff kijken of ik duidelijke foto's kan maken van de diepte van de deuk en de diepe krassen.
Dan is het wat beter te zien wat ik bedoel. :)

eddit:

Hier de foto's. sommige zijn wel een beetje vaag maar dat komt omdat ik er volop boven op stond met de camera :P

070104-1uitlaat1.jpg


070104-1uitlaat2.jpg


070104-1uitlaat3.jpg


070104-1uitlaat4.jpg


070104-1uitlaat5.jpg


Damn... ik had de mooiste voor het laatst bewaard en nu zegt die site dat je er ineens maar 5 per dag mag uppen :'(

eddit:

hier zijn de krassen heel goed zichtbaar

080104-1uitlaat6.jpg
 
Last edited:
Nu mijn toppic weer omhoog gekickt is zal ik gelijk maar ff een updateje doen :)

De vario hadden ze niet op voorraad. Die komt bij hun vandaag of morgen binnen en dan sturen ze de rest ook gelijk op.

De Evo is er bijna wel zker voor het weekend.
 
Originally posted by Fpr-membah
Vet man.! en hopen dat hij gaat vlammen @ ter aar. Misschien kom ik je nog tegen.

Ik hoop het ook dat ie gaat blazen met ter aar :)
En dan moet het sowieso mooi weer worden nog ;)
see u @ ter aar :D
 
aarzzz hoe krijg je et weer voorelkaar om je gaskabel te breken, gelukkig heeft bart-parts altijd wat onderdeeltjes op voorraad liggen:P **Edit**alleen nie et goeie dees keer :'(**edit** ......

greetzzz
 
Last edited:
Tja kan er nix aan doen....

Updatetje dan maar :

Blok staat bijna in elkaar. Cilinder staat erop en voor het eerst in me leven lekt ie niet. (vloeibare pakking is tegenwoordig mijn beste vriend)

1 gaatje in me grondplaat was dol dus na een uurtje kutten had ik er eindlijk een moertje achter.

Carter is al volgepropt met het speelgoed...

Gaskabel brak gister...

Moet alleen het wiel, de uitlaat en de carb. erop zetten en nog wat kapjes en dan kan ik vast gaan test rijden.

De 28 is nog steeds niet binnen dus ik rijd tijdelijk maar even met de 21.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top