Project Runner A

Status
Not open for further replies.
Originally posted by monstaboy
Heb ik ook.. bij mij is het m'n kickstart die rammelt. Kijk daar eens naar.... je weet maar nooit.

die hoor ik ook al een tijdje ja :D

Dat geratel zeg maar... maar heb nu ineens ook een zoem erbij gekregen.

Ik heb dat ook wel is, dat is of me starterkrans die aanloopt of me koppelingshuis ofzo. Als ik dan ff me frame schud houdt het op weer 8P:D

hmmzzz... geluidje was na een kleine 10 minuten rijden ineens weg :? trek toch voor de zkerheid ff me carterkap open binnekort.
Ik had me scuish wat krapper gezet ( 0.5 ) en de naald iets lager. Volop gekkere wheelies... maar jaja er komt een maar... :P ging vanmiddag ff top blazen en het is echt zwaar brak. Nah.. brak ook weer niet maar hij rijdt niet meer zo volop gek van de 80 naar uhh teller uit als dat die deed... Heel misschien staat de scuish toch niet helemaal lekker. Carb. staat nu wel relax :D

Originally posted by Joost@aerox
je kan het beter professioneel brengen en zeggen dat je met zuigerspelingen aan het expirimenteren bent :W

:P

Zoveel is er niet geschuurd hoor... ribbels op de zuiger waren echt heeel lichtjes.
De warmlopers waren meer hele kleine veegjes.

damn, heb gister even de tijd genomen om nogmaals de scuish en rotor na te meten. Ik weet niet hoe ik het de vorige keer had gemeten maar volgens mij sliep ik nog.
De scuish staat nu weer op 0.6 en de rotor stond gewoon eerst op 4. nogwat 8P . Echt te ernstig!!! Nu staat ie op 2.25 a 2.30.
Hij blaast weer perfect nu :D

Ik begin weer noob te worden :| |(

toch nog maar even een klein updateje. :)

Heb vanavond een splinter nieuw overange setje opgehaald voor 150 eurie. :D
Ik schroef me carterkap open en wat zie ik daar??? Juist ! een omgekeerde v-snaar. (waarschijnlijk door die warm loper)
Dus ik ff de nieuwe zooi erin geschroeft... en blazen!
Ik zou ik niet zijn als er dan 5 minuten na plaatsing van de nieuwe onderdelen niets kapot gaat.
V-snaar had er dus geen zin meer in.
Bij de overange set zat geen snaar omdat het van een zip sp was.
Maar ik had nog een redelijk nieuwe Bando snaar liggen ( ja die kut dingen die iets korter zijn) .
Net ff een ritje gemaakt en het blijkt wel ff een stuk gekker te gaan. Heel vaag.
Aleen nu iets over toeren tussen de 40 en de 80.
Komt goed.

Ook heb ik nog een mooi kapje voor over me shijfrem voor gekocht.

Als ik tijd heb zal ik weer ff foto's plaatsen. :)

Last edited:
Originally posted by A-Bizar
Maar ik had nog een redelijk nieuwe Bando snaar liggen ( ja die kut dingen die iets korter zijn) .
Net ff een ritje gemaakt en het blijkt wel ff een stuk gekker te gaan. Heel vaag.
Aleen nu iets over toeren tussen de 40 en de 80.
Komt goed.

hmm, ik denk dat ik de bando toch weer eens een kans moet geven 8P

Mja, beter je v-snaar kapot dan je cilinder :D

Originally posted by Stealth-EVO50
hmm, ik denk dat ik de bando toch weer eens een kans moet geven 8P

Mja, beter je v-snaar kapot dan je cilinder :D

idd, want het ging eerst niet echt met succes, mja. Heb vanmiddag trouwens eindelijk eens gezien hoe de runner rijdt, en ik moet zeggen dat het wel lekker door blaast :).

ps niet dat ik het niet verwachtte, hehe

tja ik vond het zwaar tegen vallen gister op het indus.
Tot de 80 teller gaat het goed.
Ik had voor dat ik poste dat die bando snaar het beter deed, nog niet op top gereden.
Ik weet nu weer waarom ik die snaar haat! Top ligt nu dus op 100 teller.

Triest dus.
Vanmiddag komt er een nieuwe snaar.
Dan maar weer kijken hoe die rijdt.

Originally posted by A-Bizar
tja ik vond het zwaar tegen vallen gister op het indus.
Tot de 80 teller gaat het goed.
Ik had voor dat ik poste dat die bando snaar het beter deed, nog niet op top gereden.
Ik weet nu weer waarom ik die snaar haat! Top ligt nu dus op 100 teller.

Mwah, ik had dus exact hetzelfde met die kut Bando. Nu pleur ik dat ding echt weg }) Ga het niet meer proberen ook :mad:

Originally posted by Marcel-NRG
8P

mja, of alles malossi of niet :)

ja idd, het was ook maar voor ff. Wou ff blazen om me overange te testen :)

Ben vanmiddag op pad geweest voor een malossi special belt ( die had ik ) en een kevlar.
Ben naar koopmans geweest en daar hadden ze geen van beide, ik ben naar REP (gouda) , roke ( woerden) , van mouwrik ( woerden) geweest en nergens hadden ze de kevlar of special.
Heb nu dus maar ff een polini gehaald en bestel morgen denk ff een malossi kevlar.

Die polini is iets langer dan de bando en 2 mm breeder :D
Moet dus wel beter gaan.

Status
Not open for further replies.
Back