This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project Runner A

Status
Not open for further replies.
Originally posted by R5 man
ik zou eens gaan bepalen hoeveel liter lucht je brommertje gebruikt bij welk toerental, enhoeveel je fannetje aanzuigt

is niet nodig. als de scoot meer lucht nodig heeft zuigt ie dat vanzelf aan. De kleine rotor zit niet OP het gat van de inlaat.
Als ie in me buddy zit ga ik m testen met een warmte blazer bij me inlaat om na te bootsen wat Malle neos zei. (warmte van blok) Ik denk zelf (aangezien de buddy groot is) dat er genoeg lucht aan wezig is die koel is en dat het systeem het wel bij werkt.
 
ik zie in grafiekjes wel eens mengselmeter... is vaak (goed afgesteld) 1 op 14 ofzo, dat betekend 1 liter benzine op 14 liter lucht ? dat valt heel erg mee dan....
 
jaja dries het is wat de een is hard bezig om te tunen enz en jij blijft lekker origineel, je eigen plannetjes uitdenken en kijken of het werkt, maar ik ben ook niet anders van je gewend(raket )
wat is er met die torque en koppelingshuis, snel of standaard?

mzzl
 

std. Tijdelijk ff lenen van bartje. Ik had dat andere blok gekocht met alleen krukas, vertanding+deksel en membraan+spruitstuk dus had dit nog ff nodig.
Heb nu alleen de cil,uitlaat en rotor nog nodig
 
Originally posted by Enrico@nrg
What the fak wil je hier mee gaan bereiken? IMHO erg nutteloos allemaal, maar dat moet nog blijken

als je alles goed leest snap je wat ik wil bereiken.
Als je het toppig Lucht/zuurstof in tuning leest zou je moeten weten dat het kan werken.
Misschien komt t gaar over maar het idee is er. Nu nog verbeteren met wat testjes. Ben nog druk
 
Me jolly wou niemand kopen. Denk omdat ie gaar is
Ga er dan toch nog maar ff zelf mee blazen...
ff 2 uurtjes erop geschuurd met 100 - 400 - 600. Nu alleen nog ff met 1200 en polijst pasta
Moet nog wel een paar stukken goed afmaken maar hier is het idee een beetje.

En ja de deuk is zonde

zo was ie :



zo is ie nu :



Ik haal ook nog ff een nieuwe demper.
 
Originally posted by aerox-evo70
dude, ziet er al netjes uit, maar je moet de moeilijkste stukken nog
succes ermee

idd ff deuk eruit halen

heb tino al ff een pm gestuurt om te vragen of het mogelijk is en hoe...
Zelf had ik ook al een idee en kiwi ook maar misschien is er een betere manier
 
Hmzzz....ik laat de deuk maar zitten
Of hij moet helemaal open geslepen worden of ik moet er wat oplassen en dan terug beuken...
Tino zei dat dat eigenlijk de 2 enigste opties zijn.
Maarjah... de deuk is echt niet diep dus laat m zo... Ga alleen wel ff wat krassen proberen te verwijderen.
Is toch maar tijdelijk uitlaatje tot de 2000 pijp er is.
 
Epc-s nu getest in een bak om lucht verlies te voorkomen...
Resultaat is mooi



19 graden kouder. 2 uur getest.
Kouder kan het niet worden denk.

2 gel pacs gebruikt.
De hand doek ligt erop om me zadel na te bootsen.
In me buddy is het nog beter dan dit.

eddit: en nee das niet mijn hand op de foto
 
Vrijdag malossi rotor ophalen :#
Tijdelijke uitlaat is bijna klaar.
Evo komt volgende maand
Vario en lagers over 2 weekjes

Bijna blazuh :#
 
Status
Not open for further replies.