Project Runner A

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Ruben_09
Mooie runner 1 van de weinige die echt mooi zijn gespoten ;).
En het achterspoilertje staat echt koowl. Je post tog wel weer je scoot als er een meetingblok onder komt ??

Als me meetingblok klaar is post ik het gelijk.
is nog wel een paar maandjes sparen want ik wil alles in 1 keer. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het precies gaat worden.
 
Originally posted by Menn0
Wat is die slang die uit je luchtfilter komt?

die slang is loos. :P moet nog ff wat aan gebeuren om het weet normaal te krijgen. heb ik vorig jaar een gat in gemaakt voor meer lucht net zoals die pvc buisjes. Daarna kwam er een slang in voor de gein. En later kwam iemand met het idee er koelvloeistof erin te doen en op de carb verwarming aan te sluiten zodat je het zou zien stromen. Maar ik haal het er binnekort weer af. :)
 
Aankomende week ga ik mijn voorlicht ff opnieuw spuiten omdat die dof uitgeslagen is door de kou. Die had ik vorige jaar winter al gespoten en de rest van de glaasjes heb ik afgelopen week gedaan dus was nog iets warmer in de schuur.

Ook de remklauwtjes neem ik aankomende week onderhanden.

Foto's komen dan gelijk. :)
 
joo 3s is wel gek geworden maar dat wist je al. (en ff over die foto's bart, pas als ik ook klaar ben) waarom ga je evo onder die runna gooien, airsal liep opzich best lekker, zeker met die jolly.
laters!! ps evo is wel beter!
 
Originally posted by kiwi-rox
joo 3s is wel gek geworden maar dat wist je al. (en ff over die foto's bart, pas als ik ook klaar ben) waarom ga je evo onder die runna gooien, airsal liep opzich best lekker, zeker met die jolly.
laters!! ps evo is wel beter!

daar gaat nog wel een jaartje overheen:P
 
Heb je geen licht nodig omdat je koplamp zwart is?
Verder ziet het er netjes uit, ben benieuwd of je hem ook schoon houd :+
 
Originally posted by Go0s
Heb je geen licht nodig omdat je koplamp zwart is?
Verder ziet het er netjes uit, ben benieuwd of je hem ook schoon houd :+

koplamp is gespoten met blindirings verf. Schijnt gewoon nog voldoende licht doorheen ;) :)
 
brute scoot ik wist nie dat je hem op projecten had gezet.
maar alhier aangekomen dus toch.
wou ik ff zeggen :p
 
ff een tijdelijke oplossing voor het spuit foutje op het accu kapje...

081103-project49.JPG


Ik kan ff niet op een beter idee komen. Helemaal bestickeren met ongeveer de zelfde kleur is bijna geen doen omdat er teveel bollingen en hollingen in zitten.
 
Ej dries,

scoot is nice,

maar die kleuren combi is echt zoooooooo fout :P.

Binnekort ff foto reportage maken met ons "kleine broertje".



[off] die handjes van fen als ze je band aant painten is, hoe lief!!!! :D[/off]
 
Oh niels, gaan we het op die toer gooien. de pia kunnen het niet winnen van die gweldige mina's in bodegraven dus gaan ze maar voor het uiterlijk, teken van zwakheid hoor :P
 
Originally posted by A-Bizar
ff een tijdelijke oplossing voor het spuit foutje op het accu kapje...

081103-project49.JPG


Ik kan ff niet op een beter idee komen. Helemaal bestickeren met ongeveer de zelfde kleur is bijna geen doen omdat er teveel bollingen en hollingen in zitten.

Ik vind dit wel een beetje een Amico-70 oplossing 8P Die plakt ook op elk lelijk plekje een polini stikker. Als die lak op dat plastik een beetje slecht is kun je eens een schuurspons proberen :P Hoe wil je dat trouwens gaan oplossen dat spuitfoutje, want er is volgens mij geen kleur die exact overeen komt met de plastik kapjes. Misschien is zwart/glans maken van die kapjes een idee... Dat witte kun je natuurlijk ook nog een beetje doortrekken op de kap die ernaast zit zegmaar.

Voor de rest ziet ie er echtwel strak uit :)
 
Originally posted by kiwi-rox
Oh niels, gaan we het op die toer gooien. de pia kunnen het niet winnen van die gweldige mina's in bodegraven dus gaan ze maar voor het uiterlijk, teken van zwakheid hoor :P

{off}zucht....... opschepper {off}

{on} he dries waar is je foutje gebleven hij valt bijna nie meer op

:P {on}
 
Stealth-EVO50....

Het was niet dat de lak verkeerd was maar ze zijn vergeten dat stukje af te plakken. Ik was het vergeten te zeggen dus eigenlijk is het mijn schuld. Dat stukje wat ik bestikkerd heb hoort het zelfde te zijn als die mat grijs/zwarte kapje. Ze hadden dus alleen de bovenkant moeten spuiten. Ik vind de afscheiding zo weer iets beter. Dit is een tijdelijke oplossing. Die kap wit door trekken is nutteloos natuurlijk. weet je wel dat dat een ribbel kap is. dat kun je niet bestikkerren en ook niet zomaar ff bij spuiten. Dan vergal je het alleen maar.
Ik zorg voor een nieuw kapje en laat die een keer mee spuiten met een witte oto ofzo. Dan duurt t wel langer voor ik m heb maar das de enige oplossing. gewoon ff afwachten tot iemand zijn bedrijfs oto een verfje bij geeft en dan spuiten ze het van mij gelijk mee. Kost waarschijnlijk niks
 
Ik vind dat 'fout gespoten" kapje juist bruut ! beetje afwisseling in het zwart :) Het is gewoon een los kapje.

Verders ziet ie er ernstig strak uit ! Nog meer pics van de dame btw ? :P
 
flexe runner hoor :D.
Die achterspoiler vind ik ook wel origineel maar kzou hem er toch afhalen of je moet dat stnd spoilertje eraf halen en deze beetje passend maken. En die polini sticker? had het beter zo gehouden als hoe het was stond ook niet verkeerd. Verders veel suc6 verder
 
Originally posted by kiwi-rox
Oh niels, gaan we het op die toer gooien. de pia kunnen het niet winnen van die gweldige mina's in bodegraven dus gaan ze maar voor het uiterlijk, teken van zwakheid hoor :P

lol , ik dacht dat je me vriendje was kiwi :P
En wat....? ik reed je bij met me snelle blokje en ik had allemaal rotzooi erop :P
Ik zie je vanaaf wel weer! :D
Laterzzz
 
Buisjes van mijn filter zijn bijna klaar :) verf droogt voor geen meter. Morgen ff verf fixen voor mijn remklauwtjes en binnekort gaat me carterkap naar de coater. Die moet ook nog maar ff wit worden. :D
Pics komen dan gelijk...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top