This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project Runner A

Status
Not open for further replies.
Het kan ook zijn, dat de cilinder, door de afwezige buis, een te arm mengsel heeft gehad, waardoor hij na verloop van tijd "vastliep"
 
Originally posted by Sander
Het kan ook zijn, dat de cilinder, door de afwezige buis, een te arm mengsel heeft gehad, waardoor hij na verloop van tijd "vastliep"

idd, gok ik ook op , anders gewoon niet warm genog gereden

plastic / rubber is zachter dan staal en veel zachter dan nickasil ,wordt gewoon vermorzelt door de cilinder, is zelfde principe als het gebruik van carbon membraamklepjes

iig best kut dat je zuiger gaar is gelopen, hpelijk keeft hij met een nieuwe zuiger weer
 
whaha, best wel zonde van je nieuwe evo. wazig genoeg dat zelfs mijne wel heen en trug haalde (met een veeeeeel te arm mengsel)

maar ik zou gewoon dat zuigertje met dezelfde zuigerveer er weer in gooien, zag er nog best goed uit (als ik vergelijk met mijne )
 
Originally posted by Sander
Het kan ook zijn, dat de cilinder, door de afwezige buis, een te arm mengsel heeft gehad, waardoor hij na verloop van tijd "vastliep"

De bougie was tegen het zwart aan. Heel donker bruin. Hij stotterde ook int begin omdat ie teveel benzine kreeg.

Hij was ook warm genoeg. Niet te warm aan me meter te zien.
Vanaf waddixveen tot bodegraven warm gereden en een paar keer open getrokken.
15 km warm gereden dus

Ik denk dat ik sowieso voor de zkerheid me xtra radje er maar in hang.
Of ik gebruik de scoot alleen nog maar voor sprints.
 
Hmmmz beter ff een belletje geven als jullie zoiets doen, dan tour ik de volgende keer ff mee
Verder jammer van je zuigertje, maargoed nieuwe halen en weer branden!
 
Originally posted by Wille
Ziet er naar uit dat de tapeinden te hard waren aangespannen.

Grappig dat je dat zegt.

uhhhh 8P ik kreeg de moertjes dus ook echt bijna niet meer los. Ik wist niet dat ik ze ZO HARD had aangedraaid. Moest echt met me volle gewicht erop hangen onderhand om ze los te krijgen.
Echt TE strak vast gezet. Ik wist eigenlijk niet dat dit er door kon gebeuren als het klopt wat je zegt. Ik wist wel dat het slecht was maar ik kan me ook echt niet herinneren dat ik ze zo vast had gezet. :?
Beetje noob van me dus
 
Je zei dat je zuigerveer vast gesmolten was. Ik hoop niet dat je de gleuf waar de zuiger veer in doet iets hebt "opgefijlt". Heb wel eens gezien dat wanneer dit gebeurd was dat er een stuk van de zuiger afbrak. Ik zou geen geld besparen op zulk soort cruciaale delen. Maar dat is mijn mening.
 
Status
Not open for further replies.