Project Runner A

Status
Not open for further replies.
lul, ik zei dat het in kg's was, dus je moet eerst weten hoeveel lucht per kg weegt...

edit: oeps :P hoeveel kg 1 liter lucht is dus
 
Last edited:
neej dude, het klopt niet wat je zegt, want per cyclus gaat er geen volle 70cc in je cilinder, maar minder.
verder wel vet
 
Originally posted by Buubdaman
neej dude, het klopt niet wat je zegt, want per cyclus gaat er geen volle 70cc in je cilinder, maar minder.
verder wel vet

jah ik zou t nie weten :P

Maarjah ik had in ieder geval nooit gedacht dat het alsnog dan zoveel lucht was.
Ik dacht echt dat er in 1 minuut bv 5 liter doorheen ging ofzo 8P

Maarjah is dus een stukkie meer :D
 
Heb nog even wat restjes afgewerkt.
Heb me remklauwen rood gemaakt , betere buis naar me buddy (had eerst ribbel) , cartercap wit gespoten , overloop potje op carter en nog wat kleine dingen...

project20.jpg


project18.jpg


dit was voorlopig even de laatste update.
Van de zomer komen er weer nieuwe foto's en dan waarschijnlijk in en nieuw toppic. :)
 
Originally posted by Bas@Area
Spoiler eraf en een andere achterveer :P

Verder vet ding hoor ;)

Neej niet me spoiler eraf :'( hahaha.
Ik ben spoiler gek dus die blijft erop.

Achterveer... tjah ik moest ff snel een goedkope hebben :P
Komt misschien nog wel een keer een nieuwe.
 
Ik ging trouwens vanmiddag bijna op me bek :P Ging ff blazen met aerox-evo70 en trok volgas weg maar ik lag niet ver genoeg over me stuur.
Het leek volgens mij echt sprekend op dat filmpje van lely... dat die aerox op ze " mond " ging door een oto wheelie. 8P
 
Misschien een idee om je binnenkappen en voetenkappen ook een kleurtje te geven? is het wat completer naar mijn mening :p

voor de rest : zeer netjes, bahalve die spoiler dan :!
 
Hmmzzzz... scoot vandaag kapot gegaan :'(

Ik was ff naar koopmans met aerox-evo70. Lekker geblazen :)
Op de trug weg ff over de rondweg open getrokken voor de 3de keer ofzo... Bij de 120 a 130 teller klapte die ineens uit en rolde ik vrolijk verder.
Heel vaag. Warmte meter gaf aan dat ie redelijk koud was. (1 a 2 streepjes los van onder.
Hij kreeg iets teveel benzine dus liep niet te schraal.
Ontsteking staat zker weten niet te vroeg.

Ga zo denk ff me cil eraf halen... hij heeft na mijn gevoel wel minder compressie maar nog wel genoeg.
Hij wil echt helemaal niet meer aan slaan.

Ik houd jullie op de hoogte. ;)
Sowieso is er een hele grote kans dat ik niet met de scoot naar oisterwijk kom.
Als de cil naar zijn grootje is ga ik eerst me straat blok opbouwen en daarna pas weer rustig me snelle blok.
Ik baal er best wel van.
 
Originally posted by A-Bizar
Hmmzzzz... scoot vandaag kapot gegaan :'(

Ik was ff naar koopmans met aerox-evo70. Lekker geblazen :)
Op de trug weg ff over de rondweg open getrokken voor de 3de keer ofzo... Bij de 120 a 130 teller klapte die ineens uit en rolde ik vrolijk verder.
Heel vaag. Warmte meter gaf aan dat ie redelijk koud was. (1 a 2 streepjes los van onder.
Hij kreeg iets teveel benzine dus liep niet te schraal.
Ontsteking staat zker weten niet te vroeg.

Ga zo denk ff me cil eraf halen... hij heeft na mijn gevoel wel minder compressie maar nog wel genoeg.
Hij wil echt helemaal niet meer aan slaan.

Ik houd jullie op de hoogte. ;)
Sowieso is er een hele grote kans dat ik niet met de scoot naar oisterwijk kom.
Als de cil naar zijn grootje is ga ik eerst me straat blok opbouwen en daarna pas weer rustig me snelle blok.
Ik baal er best wel van.

Het is te hopen dat het niks ernstigs is. Niet toevallig bougie kabel vochtig ofzo? Misschien dat ie gewoon geen ontsteking meer krijgt door gare kabel oid.
 
Ik denk dat je cil op je spijltje is vast/warm gelopen, omdat je cil nog niet zo warm was. Jammer maar helaas.

Ps ik zie dat je nog je ori as hebt, hopelijk is je big-end niet naar de kolte.
 
Cilinder er net afgehaald.

Ik denk dat ie het niet zo leuk vond dat ik vanaf waddixveen aant warm rijden was en m ff een paar keer de teller uit trok. :P

Volop warm lopers. Zuigerveer zit vast gesmolten. Cilinder gelukkig nog helemaal ok op een paar niet voelbare plekjes na.
De zuiger is er slechter aan toen. Aan de bovenkant zitten wat putjes maar dat komt bijna zker niet door mijn ontsteking.

Wat ik denk dat er gebeurt is :

Ik had eerst een ribbel buis die vlak boven me wiel hing. Na een tijdje blazen kwam ik er achter dat de buis helemaal kapot gesleten was 8P .
Haalde de slang eraf en vond echt volop veel rubber en plastic in me carb.
Ik met me stomme kop de carb een beetje schoon gemaakt en weer verder geblazen met een nieuwe lucht pijp. (op de foto te zien) .

Denken jullie ook dat ik warm lopers heb gehad door het plastic en rubber? IN me cilinder was er uiteraard weer niks te zien. Goed weggesleten denk ik.... :?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top