project ntt + project runner speed-r

olliebollie71

Well-Known Member
The HVT NTT & Runner projects

intro.jpg


Hoi ik ben René
Ik gaat hier 2 projecten op 1 page zetten eentje van mezelf en eentje van een maat van me Jeffrey
Ik heb een NTT en Jeffrey een runner.

ntt.jpg


3 jaar geleden kreeg ik een kanarie gele typhoon ik blij maar wist nix van scooters dus na een half jaar liep de krukas de soep in..
maar goed ik dus naar de fietsenmaker maar te vergeefs hij was niet te maken want lagerhuis was uitgesleten..
ik dus ander blok regelen dit keer lc ik kreeg een telefoontje van een maatje die er nog wel 1 had een ntt blokje was dat...
ikke blij een nieuwe as gekocht en em zelf maar is in mekaar gezet en wat bleek ik kon et ;)
ik een andere uitlaat en cil gehaald het was een athena ovaal en een bidalot 1
ik weer blij beetje rijden 17,5 mm gekocht vario
maar ging mij nog te langzaam... helaas heb ik er geen fotos meer van want me pc is 3x verrot gegaan maar goed toen ik dit helemaal zat was ging ik is denken wat ik nu kon halen
ik zag een polini w-poorter voor 80 euries ik denk mooi die neem ik...stond nog geen 200km op dus dat was perfect maar die uitlaat beviel me ook nie dus ik met Mark gepraat(Titera@forum hij kwam met een leuk idee om zijn HR2 te proberen deze der ff op gezet en dit et resultaat let maar niet op de rest want het ziet er niet uit


dit reed erg lkkr en heb deze een week getest reed zeker wel lkkr maarja mark wou em uiteraard weer trug du weer op zoek.
dus ik zoeken en zoeken en ja hoor ik kwam een gloed geile team 2000 pijp van robert@forum tegen deze moest en zou ik hebben en zo was het.

ntt_uitlaat.jpg


na een paar km ging me std ontsteking kapot en deze moest plaats maken voor een italkit...


ook de 21mm mocht plaats maken voor een 24mm oko

ntt_carb.jpg


zo stond ie er bij
scoot met std ontsteking en 21mm

ntt_scoot1.jpg


Ik zal binnkort nieuwe pic's maken met goede digicam, titera bewerkt ze dan ook wat mooier voor me ;)
heb een ophoogblokje gekocht
ook een E13 filter aangeschaft


ook even me std tank er uit gerost en deze mocht plaats maken voor runnerolie tankje
tank eruit met me trouwe toeschouwers


olietankje ine de buddy nu nog met tywrapjes voor zo lang


killswitchje overgenomen van titera@forum


De setup op dit moment:

ntt_setup.jpg


Filmpje's

Hier ga ik alle filmpjes netjes bij elkaar zetten:



EDIT
woei groene slangetjes :p



de bedoeling is dus dat me kappen minimaal netjes gespoten worden. als ik tijd heb ga ik ze harsen me achter licht dicht maken en dus een mooi rond kontje maken...
ook wil ik een onderkap gaan maken en het liefst nog een andere cilinder ook wil ik een dvd speler in me buddy gaan plaatsen met wat leuke zooi erbij als iemand nog leuke iedeen heeft laat ze ff weten misschien dat ik ze wel in me plan neem. ;)

runner.jpg


Hier de runner van Jeffery

Alseerst, de setup


runner_setup.jpg

hier dus wat voor proefjes van zijn blokje
en nu dus ook een f32s :D
zijn en mijn blokje :)

runner_2blokken.jpg


blokje met alles er op

runner_blok.jpg


toerentellertje


compleet blokje




<updat>
25jan 2005
blok hangt onder et runner frame alleen me maatje had ze vario in ze andre runner laten zitten die nu bij kees staat dus testen kon nog niet :S:S
hier foto van blokkie onder frame nog kaal dus

hier ook nog ff foto van de lelijke kappen die erop zitten duidleijk spuitbeurtje nodig


de voorvork is binnen van deze zal ik ff fotos maken
deze project page is mede mogelijk gemaakt door Mark V(Titera@forum)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

gaat lekker hoor ollie, nu nog een ander cilindertje....
ding van snoei gaat ook wel blazen, nu hopen dat hij die runner niet in de prak rijd.

ik hou deze in de gaten....... see ya!
 
haha zou niet de eerst runner zijn die die de prak in rijdt en ja inrijden daar hebtie ook nie van gehoord :p

[edit] ja cilinder zou ook wle mogen maarja werken doe ik nie :p
 
<update>
25jan 2005
fotos @ 1st post

blokje hangt onder de runner moet nog een wle het een ander gebeuren vario moet er nog op ontsteking is afgesteld @ fred motoren ne tals die van de ntt ook moeten de kappen nog worden gespoten en de uitlaat er nog onder maar dat komt dit weekend in orde de eerste start wordt cker ff gefilmd daarna maar is rustig afstellen...

ook hij wil gaan polyesteren dit weekend ff de zooi er voor halen iemad nog adviezen wat ik absoluut in de gaten moet houden ?
 
Last edited:
EmEnEm said:
ga je je blokje(s) nog laten stralen, zo ziet het er niet echt netjes uit... Maar leuke setup en suc6!

stralen weten we nog niet aangezien ik geen zin heb om em weer uit mekaar te halen maar als het er van komt zal ik et zeker melden..

gr René
 
ik heb foto's mooi voor je gemaakt en van die koppies gemaakt :)
ik kom binnenkort wel foto's maken en dan maken we effe 1 mooie style :)
komt goed :p

als ik maar mee mag naar Jubbega 2005 :p
 
<update>
27jan

Jef ze runner
vario is er onder gegaan koelvloeistof er ook in en wonder boven womder hij lekt niet :D woot...
nu nog killswitch aansluiten en paar leuke fotos maken dan kunnen we is gaan beginnen met starten en de kappen is gaan bewerken :D:D

gr René
 
Last edited:
<update>
jan 28

Jeffrey heeft gereageerd op iemand met een f32s voorvork en nu maar hopen op een reactie trug we wachten met spanning :p:p
De vraag is dus nog wanneer hebben we die reactie :p
 
<update>
31jan

reactie op de voorvork is binnen hij zou me vandaag foto's sturen maar heb em nog niet gesproken :( dus nu maar hopen dat de fotos snel komen dan kan ik em kopen :)

groeten Jeffrey

[edit] wanneer de spullen binnenkomen komen er weer nieuwe fotos bij hoop dan ook onder hand een filmpje te kunnen maken van zowel de runner als de NTT
 
Back
Top