NTT project(je)

Status
Not open for further replies.
Hej leestenaar..
We hebben hier in de buurt inderdaad niet veel projecten, idd wel minder
verder ben ik beniewd wat je gila gaat doen, Xtje sprinten dan maar })
wat is je naam eigelijk, heb namelijks geen idee wie je bent..

ciaoo

tram said:
OMG wat heb jij die cil verkracht... :X

Ja Idd :L
 
MHR-Joe said:
Ben ik het mee eens.. je cilinder ziet er niet echt toppie uit... :?

Maar Voor De Rest Een Leuk Project...:#
Die cilinder was al vrij hard verneukt toen hij hem kocht, hij heeft er zelf niet in lopen hakken dus, alleen wat beter afgewerkt! Maar voor een klein prijsje kun je een verder goede Gila niet laten liggen denks.. als het niets is gaat ie natuurlijk gewoon weer weg...

Oja, kleine kleuter, wel een beetje opschieten he, de SR is al bijna klaar man! :henko:
 
PTT NRG said:
Hej leestenaar..
We hebben hier in de buurt inderdaad niet veel projecten, idd wel minder
verder ben ik beniewd wat je gila gaat doen, Xtje sprinten dan maar })
wat is je naam eigelijk, heb namelijks geen idee wie je bent..

ciaoo
heey hallo,

ik heet Timo :p maja ik denk niet dat je me kent ofzo... Ben namelijk niet heel erg bekend in Zutphen en dat wil ik ook graag zo houden :) maja iig toen jij ook nog die gila.+C16 ed. had zag ik heel vaak je scoot @ ijselkade staan.

Maja Xtje sprinten vindk ik best ik hou wel van stof happen:X


Ja Idd :L
 
Alpinestar said:
Die cilinder was al vrij hard verneukt toen hij hem kocht, hij heeft er zelf niet in lopen hakken dus, alleen wat beter afgewerkt! Maar voor een klein prijsje kun je een verder goede Gila niet laten liggen denks.. als het niets is gaat ie natuurlijk gewoon weer weg...

Oja, kleine kleuter, wel een beetje opschieten he, de SR is al bijna klaar man! :henko:

Effe aanvulling op wat men broer zegt.. cil. was idd eerst in nog een veel brakkere staat :| maja @ de foto's is hij ook niet zoals hij nu is. Ik heb hem opzich wel aardig netjes gekregen. En wat betreft of het werkt, ik heb deze cil. voor een prikkie kunnen kopen dus ik ziet het wel!!
 
jongens.. Ik zit met een ernstig dilemma.. Want ik zit dus te twijfellen of gewoon dit ding houden als straat scoot en hem over een tijdje af hebben en het risico lopen op hoge boetes... Of langzamer hand " echt " snelle onderdelen bij elkaar sparen en er gewoon een sprint/meeting scoot van maken... Wat hadden jullie gedaan als jullie mij waren?? Want ik zit aan de ene kant af en toe men scoot pakken vindt ik leuk... Maah aan de andere kant denk ik ook van jah... ik vindt het ook leuk om naah alle grote meetings en sprint wedstrijden te gaan en dan ook echt mee te kunnen doen. En ik denk ook van ja in hoge boetes heb ik ook niet erg veel zin.. Dus ik denk toch maah sprint/meeting scoot..

Graag jullie mening hierover??

Alvast bedankt!!

Grtzz Timo
 
Timo@Zip said:
jongens.. Ik zit met een ernstig dilemma.. Want ik zit dus te twijfellen of gewoon dit ding houden als straat scoot en hem over een tijdje af hebben en het risico lopen op hoge boetes... Of langzamer hand " echt " snelle onderdelen bij elkaar sparen en er gewoon een sprint/meeting scoot van maken... Wat hadden jullie gedaan als jullie mij waren?? Want ik zit aan de ene kant af en toe men scoot pakken vindt ik leuk... Maah aan de andere kant denk ik ook van jah... ik vindt het ook leuk om naah alle grote meetings en sprint wedstrijden te gaan en dan ook echt mee te kunnen doen. En ik denk ook van ja in hoge boetes heb ik ook niet erg veel zin.. Dus ik denk toch maah sprint/meeting scoot..

Graag jullie mening hierover??

Alvast bedankt!!

Grtzz Timo


kijk het zit zo.... bij mij iig.... ik vind dat je gewoon 1 X in je leven zo'n machientje gehad moet hebben.. die kick die het je geeft is enorm vind ik :)
maar denk erover na wat je ook weer weg doet... een scootertje voor dagelijks gebruik.:? wil je die wel weg doen? of koop je er als je genoeg hebt een snor brommertje bij? denk er goed over na want een goed rijdende scooter kost wel wat geld :W
 
MHR-Joe said:
kijk het zit zo.... bij mij iig.... ik vind dat je gewoon 1 X in je leven zo'n machientje gehad moet hebben.. die kick die het je geeft is enorm vind ik :)
maar denk erover na wat je ook weer weg doet... een scootertje voor dagelijks gebruik.:? wil je die wel weg doen? of koop je er als je genoeg hebt een snor brommertje bij? denk er goed over na want een goed rijdende scooter kost wel wat geld :W


hehe dat het veel geld kost ben ik inmiddels achter gekomen heb ongeveer een berekening gemaakt wat ik ongeveer nodig zal hebben als ik de setup ga halen die ik dan in men hoofd heb... Eerlijk gezegd schrok ik hier best van.. Maar ik ga denk ik toch voor de sprint scoot. Aangezien ik hem niet nodig heb om naar school te gaan of naar men werk oid. Want ik zit hier 5 minuten vandaan @ school en men werk ga ik altijd met de trein heen.. Dus het was zowiezo al alleen voor plezier ritjes.. Dus het wordt denk ik toch maar een project scootje :D

Naja mijn plannen voor de setup worden dan ongeveer:
(moet dan wel eerst al men oude spul verkocht hebben en HEEL hard gaan sparen)

MHR Speed 2004
OKO 24mm D-slide carb. (bestelt)
MHR overrange
MHR Delta clutch
Italkit/Seletra rotortje
25 recht spruitstuk
RHQ asje met 85mm drijfstang
Uitlaat nog geen id..

Dit zal mijn setup dan ongeveer worden.. Tenminste het geld een beetje mee zit.. En kwa wegligging komt er dan natuurlijk ook een leuke achter veer iets in de richting van een fournales denk ik..

Maja jullie horen hier later nog meer over eerst ga ik nu even bezig met een iets preciesere berekening te maken van wat dit mij kosten :p

Grtzz Timo
 
Ik zag het ding gister staan :) , der zit nog wel heel wat werk aan :rolleyes: ... maar jah als je alles goed plant en 2e hands onderdelen neemt kom je het er het snelst

succes +ralf+

btw wel een grappige uitlaat die reverse :p
 
Update(je)

kleine update van deze kant!! heb zojuist een gepolijste bida. C20 gekocht :D alst goed is heb ik hem dinsdag binnen dus dan meer foto´s maar nu alvast 1tje :p

MIJNC20.png


En setup plannen worden toch iets anders...

De setup wordt:

Metrakit Pro Sjees 2
Bida. C20
24mm OKO D-Slide
MHR 2000 vario
MHR Delta Clutch
25mm recht spruitstukkie
Italkit/seletra of HPI 2004 rotor (ligt een beetje aan het budget op dat moment :X)

Volgende week meer foto´s van de C20. En als het goed is komt ook 1 deze dagen men carb. binnen. :*
 
Last edited:
Timo@Zip said:
Italkit/seletra of HPI 2004 rotor (ligt een beetje aan het budget op dat moment :X)

als je budget ff niet mee werkt... zou ik je tog aanraden iets verder te sparen voor die hpi 2004
( en btw, de nieuw prijzen verschillen niet eens zoveel van elkaar ;) )
 
Ik had idd laatst ook al iets gelezen dat HPI 2004 een betere keus is als de Italkit/seletra.. Dus denk dan toch dat het de HPI 2004 wordt maja dat zien we tegen die tijd wel weer :)
 
Jeff.nl said:
Hoevaak ga je nog veranderen van setup :p

Als dat grappig bedoelt is kun je beter je mond houden... IK maak tenminste nog wat van dat ouwe afbraak ding van jou!!!! Als ik er mee was gaan rijden zoals ik hem van jou had gekregen was bij de eerste hoek van de straat verongelukt :S
 
jongens, ga elkaar niet zo in een topic af lopen zeiken wat nou wel en wat nou niet goed is, ik denk dat timo een hele goede keuze heeft gemaakt om gewoon door te gaan, en voor een keuze van iemand moet je respekt hebben...

verder, mooi projekt, hoop dat je je setup bij elkaar kan krijgen! suc6!
 
jeff.nl hou nu op met je offtopic geblaat anders zal ik even een iemand vant forum pm'en dat je heel men topic loopt te verzieken :( en als je niks beters te doen hebt ga je moeder dan pesten ofzow..

Nu verder ONtopic aub..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top