NTT project(je)

Status
Not open for further replies.
Omdat hij houd van tekenen en dat het liefst op een uitlaat doet 8P.Je kan die tully er toch gewoon afvegen met terpentine , dus het boeit geen reet .
 
Kuit@NRG said:
maare over die rotor die hpi is goedkoper en beter dus waarom neem je die niet :);)
de seletra is 239 en hpi 210 :)

Waar is HPI 2004 210 euri's dan?? Want ik heb al op een paar sites gekeken en overal was het andersom dat de HPI 239 of 249 was en de seletra 210 of 199.. Maja ik hoop dat je me kan vertellen waar ze 210 zijn..
 
PTT NRG said:
}) Beter ga je voor De Speed '04 setup dude })

Niej echt geld voor voorlopig denks :( maja als de pro race 2 me niet bevalt kan ik later altijd nog een keer serieus na gaan denken over iets anders.. Maja ik wil gewoon graag wat proberen wat niet veel mensen hebben :) En ik heb me laten vertellen dat er met een pro race 2 ook wel een pk'tje of 18 te scoren is :henko:
 
Ik heb minder goed nieuws :( Want TEAM 2000 pijp gaat niet door :( Maja de reden zet ik hier niet neer aangezien ik dan toch wel weer rare opmerkingen krijg ed. Maja iig weer een kleine update. Carb. is volgende week alst goed is binnen!! :D En ik ben toen strax effe naar de bouwmarkt geweest om poly setje te halen en plamuur stuf ed.. Dus ik ga maandag beginnen met het verbeunen van men kappensetje :p

Maja lat0r meer info+pics!!
 
:) Leuk bezig, en het maakt niet uit hoor de reden waarom je niet Team 2000 krijgt. Bij iedereen zit het weleens tegen denks.
 
idd ik ga met men project stoppen... Aangezien ik geen zin heb om alles te laten voor een scooter.. En er zal ook geen scooter voor weer komen. Aangezien ik me op andere dingen ga richten. En omdat ik voor rijbewijs+auto wil gaan sparen..

Grtzz Timo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top