Ntt-Framerace Project

Update 18-6-2004

Het is weer tijd voor een Update.
Ik heb een nieuwe voorvork in mijn scooter en ook een nieuwe achterveer. Want de vorige daar zaten deuken in en zo :p
Verder heb ik een Koso aangeschaft zodat ik toch in de gaten kan houden wat er nu allemaal gebeurt :p
En ik heb na 3 uur ontluchten en pielen, eindelijk mijn voorrem aan de praat.
Hier wat foto's van de voorvork:
Nieuwe%20Voorvork.JPG


Voorvork met remklauw:
Remklauw.JPG


Stuur met koso:
Stuur%20met%20koso.JPG

Stuur%20met%20koso%20links.JPG


Nieuwe achterveer:
Nieuwe%20achterveer.JPG


Verder had ik nog een vraagje ik heb mijn Koso RPM-sensor als volgt aangesloten werkt dat???
Koso%20aansluiting.JPG


En tenslotte nog een totaal plaatje:
Totaal.JPG


Verder heb ik nog te melden dat ik ws zondag mijn spullen van de tuner kan ophalen. Dan zet ik natuurlijk alles meteen in elkaar en zal er een nieuwe update met eventueel filmpjes volgen.
 
Last edited:
Een update:
Hier wat foto's van mijn getunde onderdelen, komen er nog meer.

Was ook op grou en zoals sommige misschien opviel liep het ding slecht.
Daarom is er gisteren een Binnenrotor aangeschaft die zit er al op en hopelijk vanavond nog wat afstelwerk. Ligt eraan of ik bij MHRNtt langskan.

Ook zalk kijken of er vanavond nog wat foto's gemaakt kunnen worden.
 
Last edited:
Pics doen het idd niet meer ga ik nog wat aan proberen te doen.
Hier nog een foto van de HPI.
En ook nog een foto van hoe het er nu uitziet met NRG-velgen en mijn metradisc.
 
Last edited:
Nou gisteren met de rotor van MHRntt getest, want de mijne is kapot, scoot niet helemaal goed afgesteld.
Maar wel otowheelie's. Blijft alleen nog even hangen op 8000 toeren door de trekveren.
En moet ook nog even met de Gasnaald spelen.
 
Nee er komen voorlopig geen kappen op. Eerst ff nog motorisch wat doen. Vanavond zijn er filmpjes te aanzien.
 
Sja, was me avondje weer. Wat zal ik ervan zeggen, kijk naar filmpje. Baal ervan dat ik niet doorfilmde anders had je kunnen zien wat na afloop te zien is op de foto's :X

Filmpje

Dit was dus na 3e lekkage en het ne losdraaien van dop van reservoir +ralf+ die nu verdwenen is....
Eerder op de avond scoot er slangetje los op cilinderkop.

kvsexplosie.jpg


kvsexplosiebuddy.jpg
 
Ja beetje stom van me. Dacht dat het systeem niet meer onder druk zou staan omdat die lekte op de kop. Dus ik draai dop eraf.... PAAAAAAAAAAF, ikke zeiknat en dop ws 100 meter verderop ergens geland :p
 
Een avondje sleutelen zonder mij schijnt toch weer eens niet goed te gaan :rolleyes:

Jammer dat je niet een filmpje hebt van een vlammende scoot ipv je rare gezicht :p

zie binnekort denks.
 
Het projectpaginatje ligt al een tijd stil omdat er weinig aan gedaan is.
Heb ondertussen wel een hpi 2004 gescoord, omdat ik opgelicht was met een 2003, deze heb ik in de hpi fabriek gelukkig kunnen omruilen met 55 euro bijleggen. Dus stiekem heel goedkoop een gloednieuwe hpi2004.

Maar na het installeren van de rotor liep het ding nog steeds niet, wou namelijk niet starten. Dit ws omdat mijn zuiger zijn beste tijd heeft gehad.

Ik ben het dus zat en ga nu voor het echte werk!!! Het volgende is besteld bij XSH:
Een MHR Team 2, een MHR overrange set en een HR2.
Verder ga ik volgende week maandag bij Van Der Kruijs een 85mm as halen.
Dan word het in elkaar gezet en zal ik nog een update verzorgen.

Greetz
 
Back
Top