Laurens
MHR/NRG
Oi dudes,
Ik post hier ook maar eens ff mijn project.
Nadat ik m'n vorige scooter had verkocht, wilde ik nu een echt project en deze extreem vet maken.
In eerste instantie wou ik een Zip SP maar hier is gewoon niet 2de hands aan te komen dat in mijn budget past. Dus viel mijn oog op een NRG.
Ik heb het ding helemaal van Arnhem naar Heesch gerede en als ik ergens een hekel aan heb is het wel lange stukken rijden. Mja. Zo zag het ding er dus uit toen:
Dikke kapschade, echt mega slecht gespoten en VIES oftewel; ding zag er niet uit
Toen maar de zooi ff gaan schoonmaken.
Het blok voor de schoonmaak:
En hier is die bijna af:
Zoek de carb 8P:
Toen de zooi maar gaan strippen:
En het frame gelakt:
Daarna krukas erin en alles gemonteerd in en op het blok:
Het blok weer in het frame en de prachtige Fournales gemonteerd 8):
Buddy bekleed:
En toen wiel eronder gezet en rads aangesloten en ff op een mooie zondagmiddag buiten gezet :
De vork kan net draaien :
En toen ben ik maar een beetje m'n carterkap gaan bewerken:
D'r is alleen een puntje van de M afgebroken. Die moet ik nog ff lijmen...
Setup:
- Malossi MHR Team 70
- Malossi MHR Team uitlaat (oud type, iemand toevallig een nieuw type 4 sale?)
- Malossi MHR 2000 vario
- Malossi MHR Recht Spruitstuk
- Malossi MHR Delta Clutch
- Malossi Kevlar Belt
- Dell'orto 21mm
- Doppler S1R krukas icm c3 lagers
- Buddyfilter
- Champion rode bougiedop
- NGK 10 racebougies
- Tommaselli snelgas
- 2 NRG radiateurs
- Fournales achterschokdemper
- RPT toerenteller en temp. meter
- Noodstop aan een touwtje
Misschien wordt het zaakje nog getuned...
Enne uiterlijk wordt VET, de voorkap is al af. En hij is echt super mooi geworden heeel misschien post ik hier nog pics van... Kleuren worden kawasaki groen en metallic zwart.
Nou dat was het tot zover...
Ik post hier ook maar eens ff mijn project.
Nadat ik m'n vorige scooter had verkocht, wilde ik nu een echt project en deze extreem vet maken.
In eerste instantie wou ik een Zip SP maar hier is gewoon niet 2de hands aan te komen dat in mijn budget past. Dus viel mijn oog op een NRG.
Ik heb het ding helemaal van Arnhem naar Heesch gerede en als ik ergens een hekel aan heb is het wel lange stukken rijden. Mja. Zo zag het ding er dus uit toen:
Dikke kapschade, echt mega slecht gespoten en VIES oftewel; ding zag er niet uit
Toen maar de zooi ff gaan schoonmaken.
Het blok voor de schoonmaak:
En hier is die bijna af:
Zoek de carb 8P:
Toen de zooi maar gaan strippen:
En het frame gelakt:
Daarna krukas erin en alles gemonteerd in en op het blok:
Het blok weer in het frame en de prachtige Fournales gemonteerd 8):
Buddy bekleed:
En toen wiel eronder gezet en rads aangesloten en ff op een mooie zondagmiddag buiten gezet :
De vork kan net draaien :
En toen ben ik maar een beetje m'n carterkap gaan bewerken:
D'r is alleen een puntje van de M afgebroken. Die moet ik nog ff lijmen...
Setup:
- Malossi MHR Team 70
- Malossi MHR Team uitlaat (oud type, iemand toevallig een nieuw type 4 sale?)
- Malossi MHR 2000 vario
- Malossi MHR Recht Spruitstuk
- Malossi MHR Delta Clutch
- Malossi Kevlar Belt
- Dell'orto 21mm
- Doppler S1R krukas icm c3 lagers
- Buddyfilter
- Champion rode bougiedop
- NGK 10 racebougies
- Tommaselli snelgas
- 2 NRG radiateurs
- Fournales achterschokdemper
- RPT toerenteller en temp. meter
- Noodstop aan een touwtje
Misschien wordt het zaakje nog getuned...
Enne uiterlijk wordt VET, de voorkap is al af. En hij is echt super mooi geworden heeel misschien post ik hier nog pics van... Kleuren worden kawasaki groen en metallic zwart.
Nou dat was het tot zover...
Last edited: