This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project: Gilera Runner

achterlichten zijn zwart, en ws een twinairfilter maandag in de brievenbus8)

Grotere radiateur ook heel binnekort


Greetz

koen
 
Mooi gedaan! Lekker originele elementen erin... Over wat voor gereedschap heb jij eigenlijk de beschikking? Mooi stukje productietechniek Complimenten...
 
thnx, euhm gereedschap? draai en freesbankje (op school dan).... tjah en thuis verder alle benodigdheben voor het spuiten van kappen, repareren ervan, en het maken ervan (onderkap)

ik geloof dat ik dat in mn project gemeld had 'gereedschap is het probleem niet' maar dat had ik er net zo goed uit kunnen laten.

8)
 

Je kan ook een stukje van je blok frezen waar je vliegwiel tegenaan kan slaan.

Ik had nog een plaatje ervan een keer opgeslagen:

 
He even Vraagje..

Die middenste kappen die wit zijn zijn die gewoon glad of nog steeds geribbeld.
en wat voor kleur is dat zou je mij eventueel kleurencode kunneh geven ?
Mooi Kleurtje .

nice done btw !! veel suc-6 verder.

Greetz.

btw netjes gemaakt
 
update:
Twinair filter moet nog ingekort worden, en en komt nog een kelkje.


(ohja dat kleine pennetje wat bij mn achterkap uitsteekt maak ik tegenwoordig mijn helmbak mee open)


Ook de standaard achterveer wordt heel snel vervangen
 
weer even een update vanaf mijn kant 8)



ben trouwens nog altijd opzoek naar zo'n SP stuurspoilertje


de waterpomp weggewerkt boven de accu (let niet op de schakelaar die op de plus en min naar de waterpomp gaat....deze komt binnekort aan het contactslot)


(zelf even een ophang beugeltje gemaakt)


nog even de onderkap in zicht

Zij standaard ook 'verlengt'


Ik ga zo beginnen met plotten van stikkers en zo in hengelo ook even nog een kelk draaien van nylon

Gegroet
 
Last edited:
dit is dan een echte project,dat je van zo'n wrak zo'n vet ding hebt gekregen,echt schitterend,nu een vraag,hoe kom je aan die waterpomp??waar kan je die kopen???beter als een originele waterpomp??MZZL
 
Dat ziet er weer super uit !!

ik kom zondag wel ff langs, kom ik hem wel ff bekijken in real live
(ff sprinten? )
 
nee, je gaat een electrische waterpomp gebruiken als je originele niet meer werkt.

dus als je originele nog wel werkt moet je geen externe kopen..

deze haal je bij een autosloop en zit in verschillende auto's als hulp pomp

ennuh joost, zondag ff Delden onveilig maken
 
Hey, dit is echt een zwaar strakke runner, ook vette kleuren, maar post ook weer eens een update van je nieuwe foto's !

Greets Alex