This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project: Gilera Runner EvO

heb een stuk of 8 runners gehad.

dan heb ik wel veel versleten in de 2,5 jaar 8)

Originally posted by *EmankciN*
Neej, ok, t staat er niet meteen.. maar waarom 3 runners kopen en niet gewoon die eerste houden.. daaruit d8 ik dus dat je ze 'versleten' had...

nieuwe achterveer lijkt me ook nog leuk, dan is ie zeeeer ok. Maar ehm hoe zit dat met de koeling, ik ben nl bang dat onze Renner te warm gaat worden. Maar als dat bij jou al niet is.........

Mag ik dan vragen waarom zoveel runners?? Wou je nooit 'ns wat anders? (of heb je dat ook gehad)

hij wil patserig doen,nee geintje rudger. ehh kom binnenkort ook eens foto's maken van mijn runner,kan ik die hier ook bij zetten.

Lennox. zoals ze op de foto's van de meeting zie heb ik al een tijdje een andere achterveer.

Freddyyy :# ik kom binnenkort wel langs

Bruut hoor Rudger, ik hoorde van een maat van me dat jullie gesprint hadden in Oisterwijk en jij em halfgas al voorbij reed . Betekent dat ik je niet hoef uit te dagen bij stoplicht dan in Tilburg .

Veel suc6 ermee! En ik zal je nog wel een keer tegenkomen denk ik zo .

HasjSNAke. ik zie je binnenkort wel. 8)

Gizmotreme. ja idd dat is een braking wave.
ik wist dat iedereen gaat zeuren over mijn buddy ,ik moet hem nog spuitem (zwart).
als hij helemaal goed is afgesteld is dan ga ik met de kappen beginnen.

ik snap niet hoe je het geld bij elkaar krijgt..
voor de rest jha lekkere setup en hij gaat zeker mooi worden denk ik
Kom je ook nog naar lelygat?

grtz

ja eindelijk naar 2weken uitelkaar gelegen ga ik hem morgen weer inelkaar zetten.
ik ga mijn delta koppeling verkopen en ga een hebo halen.
verder blijft mijn set-up het zelfde.