Nou mensen.. dankzij joost :* waarvan ik een eigen mapje heb gekregen om te uploaden heb ik hier plaatjes van mijn oude krukas en lagers... rara wat ontbreekt .
Mijn sr rijd weer.. na een behandeling van Gs-tuner derek.
Dit zijn de overblijfselen van alles .. er gaat een topic over @ vraag en aanbod. Nu eindelijk verder met mijn witte binnekappen.
En ja hoor ik moest mijn silkolene tasje erop hebben
Mooie scoot, dat lager lijkt verdacht veel op de mijne. Enkel die van mij had helemaal geen speling meer, die ging echt uberstroef. Maar ik hoorde geen gekke geluiden, vaag.
kleine update, jammer genoeg w.s een warmloper gehad. Er kwam in ieder geval KVS in de verbrandingskamer. Lekke kop pakking waarschijnlijk. Daardoor spoot alle Kvs zichzelf eruit door de druk bij het reservoir. Het zit niet mee.. maar ik ga door.
Hoop snel weer foto's te kunnen plaatsen van de voortgang met de binnekappen.
Hmmm, je lijkt mij wel... Is het ene net gerepareerd, gaat t andere stuk/mis en staat ie weeeeer stil... Gelukkig rijdt die van mij nu weer 2 weekjes :W Hope dat die van jou volgende keer t ook echt wat langer uit gaat houden!
hah 8), ja ik hoop dat het nu echt wat langer volhoud. Want dit is niets. Moet deze week wel weer gaan rijden. Maar ik heb al gezien dat er een doed @ projecten bezig is met precies mijn idee.. ach blauw wit was niet bijster origineel maar dit wel heel lame. ACh beter mijn best doen dan maar.
update: 19mm carb gekocht, + handjsook setje en kelk van jerian.