project : aprilia sr50silkolene

Status
Not open for further replies.
Ej, wel vet ding. Ik heb hem laatst op school zien staan :) Optisch tunen vind ik eigenlijk ook belangrijker.

Wat kost dat poedercoaten van velgen nou eigenlijk ? Want ik heb mijn velgen gewoon met Hammerite gespoten, maar blijft niet echt mooi :(
 
ja ik ken jou neos ook. Maar mijn sr zag er toen slecht uit. Hij is nu weer thuis. Derek had het te druk en het duurde te lang.. ik moet volgende week rijden. In ieder geval.. ik heb de cilinder bekeken en er zitten wat vage plekken in, niet voelbaar. Verder ziet hij er nog goed uit. Zuiger heeft 3 kleine scherpe krasjes maar kan ook nog goed.


Ik heb zojuist witte GILARDONI stickers laten maken.. moeten volgende week binnenkomen. Ik had echt genoeg van silkolene. Ik zag het staan op de driewieler van een klein turkje en dat was de druppel.
Ik hou jullie op de hoogte.

plannen deze week :

- binnekappen bedremelen en wit maken
- 19mm erop flansen + afstellen
 
Originally posted by Teunios

Ik heb zojuist witte GILARDONI stickers laten maken.. moeten volgende week binnenkomen. Ik had echt genoeg van silkolene. Ik zag het staan op de driewieler van een klein turkje en dat was de druppel.

Jongens, allemaal witte GILARDONI stickers laten maken! })

Hij begint toch eindelijk wel mooi te worden Teun... En beter dat je cilinder nog rijbaar is!
 
Dus deze kan dicht ;)

Aangezien de topicstarter banned is kan hij geen nieuwe updates posten dus is dit project "afgerond"...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top