Project: Aprilia Amico

misschien is het in de toekomst een idee, om het verticale blok te vervangen door een horizontale (na aanpassen sub-ophanging).

en naar mijn mening, is een airsal niet de beste cilinder op verticaal. Beter had je er een beuQende polini w-poort op geknald, en die na verloop laten tunen...

ik heb een w-poort op een verticaal blok gezien...en dat had best wel fijne koppel :D
 
maar je hebt ook een mhr 70 voor vert. volgens mij moet dat meer beuken dan die w porter van plini. Als je dat ook nog een leuk tunebeurtje geeft :D
 
waarom zo'n dure cilinder nemen als het toch over een vertikaal blok gaat.
k dacht dat airsal t6 wel wat leuke toertjes zou draaien en dat doet ie ook wel.. waarom dan zoveel meer geld uitgeven?
het blijft een amico;)
 
Je hebt wel een MHR voor vertikaal en ik had ook een w-poort op mijn BWS, maar die blies voor geen meter, moet ik er niet vergeten bij te zeggen dat mijn oliepomp op een gegeven moment kapot bleek te zijn :)

Maar je hebt van schroot toch wel iets leuks gemaakt
 
Ik vind t eerlijk gezegt niet echt veel soeps geworden.. Wel leuk enzo hoor een scooter opknappen, maar vind t niet denderend..

bv dat gefreesde uit je voorkap had je stukke strakker kunnen maken.. Nu staat t echt zo van: Ik rag er ff een paar vierkanten uit..

Maar goed.. Er zijn al heel wat tips gegeven zoals bv een horizontaal blokje.. als je d'r 1tje cheap kan krijgen zou ik daar altijd voor gaan.. dan kan de fun pas beginnen :)
 
mja, probeer te zoeken naar een mina hori ac blok, van een BW's...
Volgens mij is dat er makkelijk onder te hangen, aangezien kweleens (volgens mij @ forum maar kon emniet meer vinden).
Alleen kweet niet of nou het blok hetzelfde is, of dat er een ander subframe...
 
Originally posted by Buubdaman
mja, probeer te zoeken naar een mina hori ac blok, van een BW's...
Volgens mij is dat er makkelijk onder te hangen, aangezien kweleens (volgens mij @ forum maar kon emniet meer vinden).
Alleen kweet niet of nou het blok hetzelfde is, of dat er een ander subframe...

beewee es is ook mina vert;)
 
Back
Top