Private Meeting

Originally posted by no_fear_racer
dealer het was ten eerste helemaal niet mijn bedoeling om er mee tegaan bemoeien maar uit ervaring weet ik wat er gebeurd als smeris het idee hebt dat je aan het sprinten bent ken je inprincipe btr 50 km/h te hard rijden dan sprinten en ik wou ook niet dat er zware boetes gingen vallen of inbeslagname shit en aangezien het er best druk was met oudere mensen die NIET jong zijn geweest in mijn ogen? dus d8 ik dat achtersluis een btre optie zou wezen maarja iedereen ging als gekken ervandoor en ik hoor het wel en even goeie vrienden want ik had aan die jongen op die evo nrg van osc ook over achtersluis gevraagt en dat hij het aan jouw zou doorgeven maar is dan iets mis gegaan mzls

slijm slijm...

Ben ik daaro de enigste met een gietijzeren cilinder :'(.. ach ik zet wel een stikker op me scooter met ZEER (ont)VLAMBAAR ofzo.. ik word daaro gevlamt als de m*therf*cker
 
Mjah Killin Ark, beter jouw setup en alles netjes afgesteld dan een setupje met Evo,C20,24vlak enweet ik het allemaal dat brak is afgesteld toch :) .

BTW ik word denk ik nog het ergste gevlamd daaro ... Mjah heel maybe niet als ik geld heb voor die tijd }) .
 
We zijn er bijna uit wat de locatie betreft. 8)

Zodra er zekerheid is zal het bekend worden gemaakt aan de betrokken personen. :D

Het gaat allemaal wel goed komen deze meeting. :#
 
owow ik heb een opperbrute sprint locatie gezien in de buurt van oostzaan/twiske er staat daar ook een slagboom zodat er geen autos door kunnen komen wij(scooters) kunnen gewoon om die slagboom heen lopen wel een stukkie door het gras 2 meter ofzo maarja als ik je nog spreek dealer zal ik het wel ff uitleggen waar het is
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Mjah Killin Ark, beter jouw setup en alles netjes afgesteld dan een setupje met Evo,C20,24vlak enweet ik het allemaal dat brak is afgesteld toch :) .

BTW ik word denk ik nog het ergste gevlamd daaro ... Mjah heel maybe niet als ik geld heb voor die tijd }) .

Ik? Afstellen?
 
jongens,
ik kom er net achter dat ik in frankrijk zit op het tijdstip dat deze meeting wordt gehouden. ondanks dat ik wel zou komen kom ik dus niet. wellicht dat ik(als ie klaar is) de Sikko meegeef aan Tjarda RV of Miks die zeker wel komen.. zoniet dan draag ik mijn steentje bij door miks scooter verder op te voeren...
spijtjes,
chris
 
Originally posted by ManourtF
jongens,
ik kom er net achter dat ik in frankrijk zit op het tijdstip dat deze meeting wordt gehouden. ondanks dat ik wel zou komen kom ik dus niet. wellicht dat ik(als ie klaar is) de Sikko meegeef aan Tjarda RV of Miks die zeker wel komen.. zoniet dan draag ik mijn steentje bij door miks scooter verder op te voeren...
spijtjes,
chris

ja, echt zwaar verneukt dat je niet mee kan :( mja, beter is de bws klaar rond die tijd, zodat wij die mee kunnen nemen! mits dat mogelijk is..

thx dat je mee wil helpen met mn scoot kris :*

ik kom dus nog wel, uiteraard met snelle scoot :p
 
nou ik wil ook wel komen aangezien r wel veel intresse is! chezzmo ga je ook of hoe zit het?? maar k hoop wel dat iedereen dan wel komt N OOK MET SCOOTER! :) al hoe wel ik dan waarschijnlijk zelf niet met scooter komt :|
maar ja ik ben dus ook geintreseerd!
 
Die--> "- Nog iemand met een Streetmagic met aardig spul", ben ik en ik wil het ook graag horen van je wanneer de meeting is!
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Tsjah jammer maar nix aan te doen hé :(
Zal ik je naam wel ff uit het lijstje halen ...


jah zorry, was t helemaal vergeten maar ga op voetbalkamp naar frankrijk.dusz, en ik doe me uiterste best om de "Sikko" af te krijgen, ondanks geldgebrek.:| sorry voor t ongemak

grtz
chris
 
Back
Top