Private Meeting

hej, mn scooter is vandaag gejat, 1 van de 2 gasten is aangehouden, misschien verlinkt ie de ander, maar heb dus nog geen idee of ik naar de meeting kan komen..
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Mjah streetje ik geloof dat marbossi vroeg of jij mocht komen en ik d8 dat hij de datum wel aan je door zou geven. Maar ik PM je wel even ...
Ik had die datum allang gezegt
 
stoer man een motor om tegen te sprinten.

Als je nou ff nadenkt dan moet je ervan uitgaan dat er NIET gesprint wordt. Je bent op de openbare weg bezig.

Als mensen toch gaan sprinten leul voor hun. Maar als "organisatie" moet je er gewoon van uitgaan dat er NIET gesprint wordt.
Dus ga je helemaal geen motor erbij halen.
 
Re: Aanvulling

Originally posted by Th@ De@LeR
Ik zal nog even een aanvulling geven.

- Sprints, 150m. Zal duidelijk worden aangegeven.
- Er is een auto met redelijke muziekinstallatie, voornamelijk hardhouse/ trance.
- Waarschijnlijk een BBQ (hierover later meer maar dan wel je eigen vlees meenemen :D)
volgens mij heeft de organisatie dus wel plannen met sprints:W
 
Mjah gesprint zal er wel gedaan worden das de bedoeling ten minste.
Mjah als Killin Ark zich nu gewoon even niet met de organisatie zou bemoeien. Ik heb het er al met hem over gehad en hij zou het nog horen.

Verder even dit: We zijn bezig met een website voor de meeting. Zodra daar nuttige info op staat worden de genodigden ge-PMed met de site :).
 
he ries aanmelden lukte niet ik heb nu aangemeld op streetje
dusn dan weet je dat ik wou ff vragen waarom ik niet op het lijstje sta? ik ben jim met zwart chrome aerox met hebo stickers voor het geval je het vergeten bent ik spreek je weer

greets jim
 
Originally posted by streetje
he ries aanmelden lukte niet ik heb nu aangemeld op streetje
dusn dan weet je dat ik wou ff vragen waarom ik niet op het lijstje sta? ik ben jim met zwart chrome aerox met hebo stickers voor het geval je het vergeten bent ik spreek je weer

greets jim

Mjah je staat al lang in het lijstje ... ff beter kijken. Onder Wesley :|
 
Originally posted by Hilly
warom geen motor.... is toch lache :)

Zoals ik al zei daar hoort ie nog over, maar als ie een poll wil ofsow dan ff niet in deze thread. Hij heeft het mij gevraagd en ik zei je hoort het nog, uiteindelijk bepalen de organisatoren wie er komen. Of niet??? En zow streng zijn we niet met uitnodigen toch?
 
weet iemand of de datum nou al echt vast gesteld is ? of dat er nog iets veranderd is.. wil iemand me ff PM'en dan :) ik kom met evo70, c16 ,19mm enz.
 
Back
Top