Private Meeting

nope, niet de runner van kevin, van iemand anders ( natuurlijk wel afgesteld door Kevin :D )

enne vervoer hebben we het op msn wel ff over ..:W
 
Originally posted by Ray B
Dit klinkt als een veelbelovende meeting.
Ik hoop dat het een beetje goed georganiseerd wordt zodat er niet (te)veel mensen worden teleurgesteld.

Sprintjes mag toch officieel niet???

Ik wil niet lullig doen, ik vind het leuk dat er mensen van het forum komen, maar kunnen jullie aan al die verwachtingen voldoen?


We zullen onze uiterste best doen om niemand teleur te stellen.
Sprintjes mogen (uiteraard) niet officieel als er geen vergunning is. Het blijft natuurlijk allemaal op eigen risico. Maar als de mensen serieus zijn en de plaats is goed, dan moet het allemaal goed kunnen gaan.
 
Als je me ff laat weten wanneer en wat deplaatsen zijn zal ik kijken of ik t kan halen met de FF.
Als t niet te ver weg is van A'dam Noord kan ik t misschien wel realiseren
 
no_fear_racer volgens mij ben je niet uitgenodigd. En je zal ws niet worden uitgenodigd ook aangezien jij iemand bent die onze vorige meeting zowat heeft verpest. Aangezien jij opeens kwam vertellen dat we naar Achtersluispolder zouden gaan wat niet waar was

En doe geen moeite om te willen komen de datum word toch niet openlijk bekend gemaakt en ook zal het niet de plek van vorige keer zijn dus hoef je niet elke zondag daar heen te rijden ...

Voorderest heb ik het lijstje weer aangevuld.


Last edited by Th@ De@LeR on 16-04-03 at 14:17


zo was dat niet bedoeld want het is ook niet echt slim om in een recreatie gebied te gaan sprinten??? is vragen om problemen vooral als het er druk is door mooi weer!! en ik had aan een aantal gevraagt wat hun er van vonden en hun zouden het door geven om RUSTIG naar achtersluis (industrie gebied) te rijden en daar rustig te sprinten maarja weet je ook hoe ik erover denk? want ik zag de bui al hangen daar in t twiske tussen de auto's door sprinten en kleine kinderen niet vergeten die daar rondlopen? je moet weten dat ik het goed bedoeld heb en nix wou verpesten en zonder gezeik sprintjes wou zien mzzls
 
en jongens veel plezier die dag!(no hard feelings) en dealer kom s een keer op zaterdag naar het kalf kalverhoek 21:00u. zal je de principe van mij idee zien om op een stuk verlaten industie terein te sprinten. want kalverhoek is alleen maar verzamelen mzls see ya @ kalf maybe?
 
Ver van A`dam Noord zal t zeker niet zijn :)

Ik hoop IDD dat we t kunnen realiseren,aangezien t flink "druk" gaat worden :p :W

Dikke set-up sprints :) Dat moet lukken }) })
 
Alles leuk en aardig, maar op een zomerse dag kun je echt niet sprinten in het twiske.
Al die mensen, kinderen en auto`s.

Ik wil niet lullig zijn maar ben realistisch.
 
Originally posted by no_fear_racer
en jongens veel plezier die dag!(no hard feelings) en dealer kom s een keer op zaterdag naar het kalf kalverhoek 21:00u. zal je de principe van mij idee zien om op een stuk verlaten industie terein te sprinten. want kalverhoek is alleen maar verzamelen mzls see ya @ kalf maybe?

Ik zal is kijken of ik een keertje kan komen ... mun pa'tje woont vlakbij kalverhoek dus ...

En ik zal ook bespreken of je maybe toch uitgenodigd gaat worden dan ... Op de voorwaarde dat je je dan NIET met de organisatie gaat bemoeien...
 
Originally posted by Ray B
Alles leuk en aardig, maar op een zomerse dag kun je echt niet sprinten in het twiske.
Al die mensen, kinderen en auto`s.

Ik wil niet lullig zijn maar ben realistisch.

Brehm we gaan zeker niet dezelfde plek nemen als vorige keer .... als het daar rustig is is het ideaal, want je kan auto's goed kwijt en lekker sprinten. Maar zoals je al zegt op een zomerse dag kan het daar niet. Daarom zoeken we ook een andere plek uit ...
 
hmm.. hoi :) mag ik komen?? mja word toch niet op twiske dat iedereen ineens weg is omdat parkbeheer langs komt ofzo?? dat we niemand meer kunnen vinden?? mja als ik ben uitgenodigt kom ik wel met paar vette scooters :)[edit]ik heb de datum niet kunnen lezen wanneer is dat mayb heb ik dan al me zipsp kom ik daar mee lang alvast bedankt [edit]
 
duz ik mag ook komen :D:D:D ben nu nog met project bezig om me scootie dd te maken duz als ie weer een "beetje" voor uit komt dan kom ik c-kers
 
tegen die tijd hoop ik ook m'n MHR getuned te hebben en alles te hebben afgesteld!! Dan kan ik laten zien hoe snel een 50cc morini AC kan zijn...... HEB ER ZIN IN !!
 
dealer het was ten eerste helemaal niet mijn bedoeling om er mee tegaan bemoeien maar uit ervaring weet ik wat er gebeurd als smeris het idee hebt dat je aan het sprinten bent ken je inprincipe btr 50 km/h te hard rijden dan sprinten en ik wou ook niet dat er zware boetes gingen vallen of inbeslagname shit en aangezien het er best druk was met oudere mensen die NIET jong zijn geweest in mijn ogen? dus d8 ik dat achtersluis een btre optie zou wezen maarja iedereen ging als gekken ervandoor en ik hoor het wel en even goeie vrienden want ik had aan die jongen op die evo nrg van osc ook over achtersluis gevraagt en dat hij het aan jouw zou doorgeven maar is dan iets mis gegaan mzls
 
Originally posted by StreetMaster
tegen die tijd hoop ik ook m'n MHR getuned te hebben en alles te hebben afgesteld!! Dan kan ik laten zien hoe snel een 50cc morini AC kan zijn...... HEB ER ZIN IN !!

Probeer dat ding van je eerst maar eens aan de grond te houden :p
 
Originally posted by no_fear_racer
dealer het was ten eerste helemaal niet mijn bedoeling om er mee tegaan bemoeien maar uit ervaring weet ik wat er gebeurd als smeris het idee hebt dat je aan het sprinten bent ken je inprincipe btr 50 km/h te hard rijden dan sprinten en ik wou ook niet dat er zware boetes gingen vallen of inbeslagname shit en aangezien het er best druk was met oudere mensen die NIET jong zijn geweest in mijn ogen? dus d8 ik dat achtersluis een btre optie zou wezen maarja iedereen ging als gekken ervandoor en ik hoor het wel en even goeie vrienden want ik had aan die jongen op die evo nrg van osc ook over achtersluis gevraagt en dat hij het aan jouw zou doorgeven maar is dan iets mis gegaan mzls

Mjah en die ouwe gek in die Porsche dan ??? Die vond het maar wat mooi dat iedereen over zun auto heen kwijlde :p. Voorderest heb ik niemand horen klagen !!!! Mjah zoals ik al zei we hebben deze keer wel een betere plek :)

Maar we gaan nu een beetje offtopic laten we het bij de meeting houden en dit soort zaken liever vanaf nu via PM bespreken.
 
Back
Top