Private Meeting

Damnz dah ik daar niet aan ged8 heb

|(

Mjah als ie aankomt en hij loopt vast/warm hoeft ie er maar 85 mee te rijden dus :p best te doen :D

Mjah ik ga nu zelf offtopic in mun eigen topic :(

Heb je zin om ook te komen John ?
 
ik wil wel komen dan ik kon niet naar hellevoetsluis komen omdat me team was vastgelopen :'( maarja deze maand weer me ged binnen is ga ik anar koopmans toe voor een nieuwe team/evo
 
Originally posted by malle neo's
Waarom zou dat niet makkelijk kunnen?

Tegen die tijd is me setup hopelijk een stukje verder uitgebreid...

Hoeveel mensen ken jij met brute tot zeer brute setups die ff 170 kilometer op een dagje pakken, gewoon voor de lol...

Nou, ik niet zoveel. Je zal ergens midden in de polder maar een vastloper krijgen...
 
Wordt er nu een vergunning aangevraagd?

Ik denk dat je veel last krijgt van mensen zo in de rcihting van de zomer als het op dezelfde plaats wordt gehouden..

BBQ is leuk, maar gaat dat werken naar gelang het aantal personen toeneemt.......

Veel succes.
 
Mjah als als 1 op de 3/4 mensen nouw ff een mini BBQ-tjuh regelt :p. Was voorderest trinkels idee en leek mij wel leuk.
Word van tevoren uiteraard even gevraagd wie er mee willen eten zodat we zelf zo veel mogelijk BBQ's kenne regelen en maybe wat peepz die met de 0t0 komen ???

En vergunning nog steeds niet omdat het toch nog te kort dag is, mjah Hellevoet ging goed en afgelopen "meetings" gingen ook goed dus moet kunnen. We hebben ook nog meerdere locatie's in ons hoofd uiteraard daarom word dat in de PM's ook nog niet vermeld ....

Mjah Ray I count you in ...
 
sjit 3 juni ga ik 9 dagen op vakantie :'( ik hoor het wel van 1 van jullie wanneer het is. moet anders nog opschieten met blokje opbouwen :D
 
Mijn EVO is met die tijd klaar en getuned 8)

En reken iig op deze sprints :

Phantom v.s. NRG >> EVO 70 Tuned v.s. Team 70.

Phantom v.s. Speedake LC :)
 
als ik kom heb ik voor de bbq wel volop grote roosters, gebruiken we ook voor de 'familiepicninc' :D misschien kom ik zoiezo wel voor de gezelligheid ?
 
Mjah als Ray wil heb ik nog wel een kandidaattegenstander voor hem ...
Tjarda RV :D

En Ray je weet wanneer het is en je hebt dus nog zat tijd om je Speedake een beetje af te maken toch ??? :)
 
Back
Top