Private Meeting

ja IK sta er wel in maar het gaat hier om JIM en niet om mij maar hij gebruikte mijn naam omdat het aanmelden niet lukte. Snap je?
En ja dat is die met een aerox zwart/chroom en een yas R.
 
Originally posted by streetje
ja IK sta er wel in maar het gaat hier om JIM en niet om mij maar hij gebruikte mijn naam omdat het aanmelden niet lukte. Snap je?
En ja dat is die met een aerox zwart/chroom en een yas R.

Wat is setup van die jongen ???
 
uhhm ff zoeken......
Cilinder: 70 topperformances Due Plus
Uitlaat: yasuni r
Krukas: topperformances pen 10
Carburateur: 21 mm dellorto
Luchtfilter: mallosie chrome powerfilter
Vario: hebo
Koppeling: hebo
Membraan: mallosie met toppreformances k
Vertanding: standaard trekkracht
V-snaar: hebo
Spruitstuk: 25mm polini
Lagers: skf

Hij vraagt dit omdat hij een aantal van jullie(OSC) kent en dacht dat hij ook wel op t lijstje zou staan.
 
Is wel een leuke setup. :D Mjah ik ken hem verder niet, dus moet ie niet verontwaardigd zeggen waarom sta ik er niet bij blabla. Als hij het nou gewoon ff vraagt. Maargoed Streetje wil jij de info doorgeven die ik jouw ook heb gegeven?? Ik zal zijn naam toevoegen aan het lijstje.
 
Zo Patrickie ik heb me ook eindelijk is aangemeld op t forum maar ik kom op cker t is ff w8en op de HPI die nog bij Rob ligt maar die zit er wel in met de meeting :D
 
Mjah ik zal jullie nog ff vertellen ff geduld te hebben voor verdere informatie. Degene die de website aan ut maken is is niet zow snel :(. Mjah hij zou uhm gister af hebben, maar dat had ie dus niet. Hopen dat ie is een beetje opschiet.
Mjah de datum is natuurlijk toch het belangrijkste. :p Die moet iedereen gewoon maar ff vrij houden.

(Owjah ik ben ook klaar om gevlamd te worden :) )
 
Heej Hugo` s we zittuhyu hier met de OSC crew te zuupem met special guest ; RayB We zijn heersend aan de ZUUP :d :d

PMK ,Trinkelanuss ,Woutertje.Raytjebee

Echt heersend aan de zuup
 
Back
Top