Private Meeting

mjah is de bedoeling dat alle info op die site komt. vervolgens PM-en we de link van de site naar iedereen die uitgenodigd is en dan kunnen die derop kijken. Zolang dan niemand stiekum die site doorgeeft zullen de genodigden de enigen zijn die alles weten lijkt mij toch ?
 
Originally posted by StreetMaster
Is het goed als 'SprintZip' meegaat? Hij komt dan met een LC Ice met wat leuk spul.

Mjah lijkt me leuk :D.
Hoe moet ik de "SprintZip" en de LC Ice in het lijstje zetten ???
Onder welke namen bedoel ik dan. :D
 
zet mijn Beta Ark.. LC en nu ook DD in et lijsie .. btw blokje loopt [/B]


Hmmz je staat al heel lang in het lijssie hoorz ... gewoon als Killin Ark. :rolleyes:

M.WRC, je mag in principe komen. Mjah jij bent toch die vriend van Spreeddrake ??? Schijnt dat je nogal irri liep te gassen @ Hellevoet ??? Als je dat maar niet doet :).
 
ligt eraan wanneer het is (of heb ik de datum over het hoofd gezien) maar add me maar op lijstje.

ik wil jouw (dealer) en killin ark zeker ff meeten. en de rest offcourse 2 :*

/edit me setup staat onder dit belichtje ;)
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Hmmz je staat al heel lang in het lijssie hoorz ... gewoon als Killin Ark. :rolleyes:

M.WRC, je mag in principe komen. Mjah jij bent toch die vriend van Spreeddrake ??? Schijnt dat je nogal irri liep te gassen @ Hellevoet ??? Als je dat maar niet doet :).

Sorry hoor maar dat verhaal is ooit is in de wereld geholpen door dvo en het viel reuze mee.
 
zonder gas rij je niet :D.. maaruhm william je rijd me er toch wel uit dus ik weet niet wat je wilt berijken.. kan je weer 1 op je lijsie zetten met gevlamt.. :D
 
Mjah Mr Polini Evo, een paar minuten na deze post heb je een PM ontvangen. Daar staat dan ook de datum in. Word dus ook niet openlijk bekend gemaakt.

Verder is dat alleen wat ik gelezen had in het Hellevoet-topic.
Mjah hij is uitgenodigd dus ... Niet zeuren verder keej :*. Vergeet dan maar wat ik gezegd heb.

Lijkt me tof als je komt Miks! :D.

Verder zijn aan het lijstje toegevoegd:
- Mr Polini Evo
- Sprintzip

Verwijderd is:
- Roxio

Als het mee zit gaat de website maandag online, dan heb ik dus een hoop te PM-en. :p
 
aaargh, ik weet niet of ik m'n street af krijg voor de meeting....! Ik ga heel hard m'n best doen, maar het wordt een beetje krap!
 
Mjah Streetmaster, je hebt nog ff de tijd. Je hebt je blok al binnen man!!! En anders zorg je dat ie met het blok dat je nu hebt, gewoon af is. Dan gooi je je Mina Hori blok er tussen deze meeting en Lelystad toch op !!

Mjah doe maar gewoon je best. :p
 
Back
Top