Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
Mja, dat soort shit vind ik gewoon te erg voor woorden.
Vaak zeggen dat soort kut ouders ook 'ja het zijn kinderen', donder toch op zeg.

En wat je zegt, dat het je eigen kat niet is. Had voor mij niet uitgemaakt hoor, had 'm wel even opgezocht.

Merk al aan mezelf dat ik me d'r pittig kan over opwinden :P

Als mijn kind zoiets zou doen krijgt ie van mij persoonlijk een nekschot, dieren laat je met rust. Dat leer ik ze echt wel.
 
precies! onderdeel van basisregels! zal vanaaf wel ff kijken of ik wat foto's kan poste
van kittens die er lopen/ hebben gelopen. echt hele leuke beestjes tussen!
 
bij schoonfamilie loopt er een jonge kitten zonder staart.
een of ander klein pauper jong had een rotje in zun aars gedouwt..
behoorlijk triest..

De beschaving van een samenleving valt af te meten aan de wijze waarop ze omgaat met dieren

Mahatma Gandhi
 
Wat zal zon kalf als dit wel niet eten :P

kangal2.jpg


anatolische herder (turkseherder) zijn zieke beesten..

Kennis van mij heeft er 1 hier in nederland die wereldwijde fokkersprijzen heeft gewonnen (nestjes gemaakt voor div oliesheiks enz enz..)

Zijn echt gevaarlijke beesten (worden ook de meeste hondengevechten mee gehouden/gewonnen, ook al zien ze er nog redelijk "lief" uit)
 
anatolische herder (turkseherder) zijn zieke beesten..

Kennis van mij heeft er 1 hier in nederland die wereldwijde fokkersprijzen heeft gewonnen (nestjes gemaakt voor div oliesheiks enz enz..)

Zijn echt gevaarlijke beesten (worden ook de meeste hondengevechten mee gehouden/gewonnen, ook al zien ze er nog redelijk "lief" uit)

Kangal worden ze ook wel genoemt toch?


Laatst een foto laten maken van mijn rottweiler en mijn zoontje:

aol2qs.jpg

mooie rott hoor :)
 
Over te dikke katten gesproken... Een vriend van me heeft er 1 thuis lopen van 12,5kg :D


Familie van me heeft een kater van 11 kilotjes rondlopen dacht dat die zwaar was.

Net een tapijt als dat op de grond ligt, en het dreunt door op het houten vloer als hij op de grond springt 8)
 
Mijn kat hoort ook bij de dikke katten club. :+

Dieetvoer helpt ook voor geen meter meer voor dit hangbuikzwijn.

2h87kuu.jpg
 
Familie van me heeft een kater van 11 kilotjes rondlopen dacht dat die zwaar was.

Net een tapijt als dat op de grond ligt, en het dreunt door op het houten vloer als hij op de grond springt 8)

Mijn kat was met 8 maanden ook al dik over de 12 kilo.. Was echt een log beest soms met oppakken. Als ie op zijn klimpaal wilde klimmen viel dat ding altijd om terwijl de andere katten hier thuis rustig erop konden klimmen. Zijn gewicht heeft hem ook het leven gekost. Is door het ijs gezakt deze winter..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top