Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
Onze poes/kat krijgt alleen Euroshopper :+

kattenvoertest-euroshopper.jpg


Beest kwam van mn zus dr oude huis, eerst wilden we m niet, maar het is wel een gek beest. Maar we geven er niet om als die een jaar eerder doodgaat omdat die kutvoedsel krijgt ofzo :P
Soms tript die wel, dan gaat die met z'n poten stijf, springen voor je langs, terwijl die je aankijkt (dus met z'n hoofd naar de zijkant). Heb het nog nooit op film kunnen krijgen, doet het helaas maar af en toe...
 
Wij hadden vroeger twee ratten, die kregen ook altijd het deurtje van hun kooi open..

Weet nog wel dat ik me de eerste keer echt kapot schrok toen een van die twee beesten 's nachts ineens in mn kamer liep (ik was toen nog klein :+)

onze hamster is laatst ontsnapt.
hoorde we ineens geknaag onder de kast. dachten we dat we muizen hadden, tot dat
beest even om de hoek keek.

was die dus van het kastje afgesprongen waar de kooi op staat en van de woonkamer door de keuken zo naar de slaapkamer gewandeld en onder de linnenkast gaan zitten.
 
Onze poes/kat krijgt alleen Euroshopper :+

kattenvoertest-euroshopper.jpg


Beest kwam van mn zus dr oude huis, eerst wilden we m niet, maar het is wel een gek beest. Maar we geven er niet om als die een jaar eerder doodgaat omdat die kutvoedsel krijgt ofzo :P
Soms tript die wel, dan gaat die met z'n poten stijf, springen voor je langs, terwijl die je aankijkt (dus met z'n hoofd naar de zijkant). Heb het nog nooit op film kunnen krijgen, doet het helaas maar af en toe...

gvd veeg me op :D 9||6.. dat moet lol zijn..

de kat die van mij was maar bij mn ouders is blijven wonen heeft ook wat met zn nieren.. moet belachelijk duur eten vreten ook.. wel grappig beest verder
 
Die van ons krijgen zelden zacht voedsel, gaan ze alleen maar smerig van schijten :D
Er staan gewoon altijd brokjes, en ze pakken wanneer ze willen.

Werkt prima.

Idd ja, huuu. Gaven ze vroeger altijd 's ochtends en 's avonds zo'n zakje. Nu nog maar 1 keer per dag. 1tje zat echt heeeel de dag te vreten en die werd veel te dik.
 
Klopt, worden ze moddervet van. Bij mm dinnetje staan ook alle katten op dieet. Hadden die kater laatst gewogen en die zat tussen de 7,5 en 8 kg :P
 
Worden ze echt dik van idd, die van ons komen dan nog buiten en rennen daan heel wat af. (Imo wat actief dan binnen-katten).
Gewoon brokjes, klaar :P
 
Die dikke padder ligt de hele dag te slapen joh, lui beest :P
En zodra je langs de kast loopt valt ie je bijna aan en begint mega hard te mauwen alsof ie al jarenlang geen eten heeft gehad.
 
Wat zal zon kalf als dit wel niet eten :P

kangal2.jpg

was eergistre bij een paardeboer. liep ook zoon beest rond van +60 kg man daar word je ook niet vrolijk van als zoon beest je bespringt :p paar keer bijna op de grond gelegen :P
mijn hond weegt btw maar 15 of 16 kg en die kan al hard trekken als hij een poes of konijn ziet. denk als zoon beest 1 keer trekt dat je een leuke face plant hebt.:+
 
ja idd het was een kruising tussen een sint bernard en een duitse scheper
zogroot als op de foto was hij nou ook weer niet :P
 
Omg. Je ziet wel eens van die katten zonder staart, of met een hele korte.
Ziet er gvd niet uit idd :D

Zonde zeg, hebben ze daar overigens geen last van met evenwicht oid?

bij schoonfamilie loopt er een jonge kitten zonder staart.
een of ander klein pauper jong had een rotje in zun aars gedouwt..
behoorlijk triest..
 
behoorlijk ja.. verschillende operaties verder heeft ie er alleen een verneuqte kringspier
en is ie staartloos. wel een terror beesie trouwens :D
 
ik zou ook niet voor mezelf instaan..
t is dat het een zwerfkatje was en namens asiel bij schoonfamilie is..
als het mijn kat was, had ik toch mooi een rotje of 600 om zun lulletje gebonden..

maargoed meestal is het toch zo dat als ze worden gepakt,
papa en mama de medische kosten kunnen betalen en die baklappe er zelf niets van
leren. geeft trouwens ook wel weer aan hoe het is gesteld met de maatschappij
 
Mja, dat soort shit vind ik gewoon te erg voor woorden.
Vaak zeggen dat soort kut ouders ook 'ja het zijn kinderen', donder toch op zeg.

En wat je zegt, dat het je eigen kat niet is. Had voor mij niet uitgemaakt hoor, had 'm wel even opgezocht.

Merk al aan mezelf dat ik me d'r pittig kan over opwinden :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top