Politie Sirene in je scooter bouwen...

Fatalspeed

Need for Speed!
Ik ben opzoek naar een politie-sirene voor als claxon te gebruiken
smile.gif


Nu heb ik op de website van Conrad gekeken en ben er de volgende twee tegen gekomen:

1: http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0206087470993048505&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=4433&TK_PAR[MEDIUM]=

2: http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0206087470993048505&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=4454&TK_PAR[MEDIUM]=

Kan iemand mij zeggen welke van de twee ik het best kan nemen voor de beste politie sirene-sound?

Of als je nog een andere website weet waar je politie-sirenes kan halen effe vermelden aub.

Thx.
 
Advertisement - register to remove this

toch cewl, kan je andere mensen pesten.

asl er iemand hard komt voorbijgereden whiieewiewiewiiew, je zal hem zien remmen...
 
erm, "een power sirene met harde, boven de pijngrens liggende intervaltoon."....
rolleyes.gif


[This message has been edited by SpeedfightFreak2001 (edited 20 June 2001).]
 
Ik heb ook zoiets, maar die toon komt pas na drie andere toontjes, ik heb al wellsi geprobeerd die toon als eerste te laten komen maar dat lukte niet.

SvR
 
Ik hebhet vroeger ook gehad. ik had zo'n speedgoedautotje gesloopt met een sirene er in, ik had het speakertje er af gesloopt en op een versterker aangesloten. Was een erg realistisch geluid, maar ik had hem erg slecht ingebouwd. draadjes hele tijd los enzo. maar het kan wel zo iig.
 
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nogal kinderachtig...

Toeterende mensen zijn irri, ik zorg gewoon dat m'n scoot al lawaaiig genoeg is van zichzelf, om mijn veiligheid op onze geweldige fietspaden te waarborgen..
smile.gif


Greetz.
 
Ik heb er ook een opzitten. Ga naar de halfords, koop daar een FBI-hoorn a 34,95. Slaap die grote tuuter eraf en bouw het achterste deel in je scooter. Ik heb het ook gedaan, gaat tering hard alleen best lastig dat je geen tuuter meer hebt. Beter is om 'm apart te zetten met een ander knoppie.

[This message has been edited by TB (edited 21 June 2001).]
 
fout fout fout
maar op zich wel lacheh
t is volgens mij wel een t*ting herrie zo'n irritant geluid zo vlakbij en klote voor je acuu...
mzzls
 
Back
Top