Politie ramt weer eens los?

Originally posted by Mike@HSC
Precies hetzelfde verhaal is hier in Den Haag ook voorgekomen een keer.. Op de pier in scheveningen was een Gala georganiseerd voor de scholen in den haag.. er was een vechtpartij aan de gang waarbij ik en vrienden bij betrokken waren, veel mensen gingen zich ermee bemoeien, en toen kwam er politie, met heel veel busjes, 0t0's en honden naar de Pier.. gevolg: iedereen kreeg stokslagen, schoppen of inderdaad hondebeten.. mn broer en nog wat vrienden hadden allemaal beten en moesten naar het ziekenhuis...:|:|

Dus?
Iedereen heeft commentaar op de politie dat ze niks doen en alleen maar flitsen en controles houden ed., nou grijpen ze een keer flink in, is het nog niet goed :|

gewoon verzamelen en stenen pakken en op alle hoeken van de starten gaan staan en gooien op onze blauwe vrienden lekker los . alleen oppassen voor die honden want die lopen harder als jij !!!!!!!

lekkoh

Originally posted by nickisdegekste
gewoon verzamelen en stenen pakken en op alle hoeken van de starten gaan staan en gooien op onze blauwe vrienden lekker los . alleen oppassen voor die honden want die lopen harder als jij !!!!!!!

lekkoh

Kijk, en dat zijn de redenen waarom agenten schieten.. nu nog jouw voor zn loop en de wereld is een stuk beter af.})

haahahha
ze gaan heus lopen schieten en nu we het tog over een loop op je heeofd hebben pas maar op dat jij er geen een op je hoofd krijgt mafkees !!!

ze moeten je heus zomar zonder reden slaan dan heb je zwaar onmacht en das minder dus . of je gooit gewoon de ramen eruit bij het politie bureau >> .. oook gek dan

Originally posted by Hessman
Politie doet gewoon goed werk nu, respect tonen, waarvan ze al zo weinig hebben.
Ze doen het vast niet zonder reden..

Jij bent dus een van de zovele mensen in Nederland waarvan ik denk dat ze te makkelijk denken.
"Het is politie en als die geweld gebruiken dan zullen ze er wel een goede reden voor hebben gehad".
Er zijn genoeg voorvallen geweest dat de politie niet weet hoe ze moet handelen en dan maar geweld gebruikt wat vaak helemaal niet terecht is.. Het probleem is alleen dat dat altijd snel in de doofpot word gestopt..

Het is nu echt niet zo dat ik vind dat de politie alleen maar slechte dingen doet maar ik vind dat ze zich wel iets rechtvaardiger en volwassener mogen opstellen.

Back