Politie mag toch niet..

Status
Not open for further replies.

Loek

Vakkenvuller
Hee ik heb dus gelukkig 180cc onder mijn zip kunne zetten !
Nu reed ik naar mijn school toe met iets van 100 ofzo denk..
maar de politie kwam achter me aan dus ik dacht ik scheur hem lekker het schoolplein op daar mogen ze toch niet komen maar wat zij doen ze scheuren erook gewoon op :S?, kdacht dat ze daar niet zomaar mochten komen?

Vervolgens moest ik alleen mijn rijbewijs en papieren laten zien en kon ik gaan want ze konden geen goede meting doen :winner:


Maar die politie = Associal.
 
Advertisement - register to remove this

Gast wtf haha, wat ben jij voor debiele scooter bestuurder? Het is meestal ook zo dat op ''school'' mensen rond lopen? die heb je toevallig dus niet geraakt met 100?
 
Leuke mededeling.
Jij bent zelf zo asociaal mogelijk bezig, en jij noemt de politie asociaal omdat zij vinden dat zij wel even een woordje met je mogen gaan spreken. Toppie man, ik zal de overlijdens berichten alvast in de gaten houden..

Idioot.
 
Ja alsof jullie twee engeltjes van die nette 45 km tuffers zijn?

Dat het natuurlijk gewoon lomp is ben ik het mee eens, maar je hoeft iemand niet meteen debiel of idioot te noemen toch?

Verder is het schoolplein eigendom van de school.
Die kunnen dus oom agent toegang weigeren.

Echter als jij met 100 erop scheurt zullen ze eerder jou de toegang weigeren denk ik zo.

Je hebt gewoon geluk gehad. ;)
 
is dat de maatschappij van tegenwoordig? iemand anders maar de schuld geven.
omdat hij achter jou aan komt is hij fout? terwijl jij op een scooter rijdt die niet legaal is, te hard rijdt, over de stoep rijdt en het schoolplein op rijdt.

beter kijk je eerst naar jezelf en dan pas naar anderen :)
je mag god (of wie dan ook) bedanken op je blote knietjes da je geen boete/in beslagname hebt gehad!
 
Uhmm volgensmij gaat dit een beetje de verkeerde kant op.

het was idd niet slim van mij om met 100 over het schoolplein te gaan
maar dat was eigenlijk niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dat ik dacht dat de politie niet zomaar op het schoolplein mocht komen.
 
Als ik ong 100 zeg bedoel ik 110.

waarom zeg je dan niet gewoon 110


Uhmm volgensmij gaat dit een beetje de verkeerde kant op.

het was idd niet slim van mij om met 100 over het schoolplein te gaan
maar dat was eigenlijk niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dat ik dacht dat de politie niet zomaar op het schoolplein mocht komen.

waarom niet ? :)
politie heeft meer bevoegdheden dan je denkt uiteindelijk..

en als jij een fout begaan hebt kunnen ze jou daarvoor bekeuren/staande houden. Want de fout heb je immers op de openbare weg begaan.
 
je reed lichtelijk te had? ze zijn misschien niet de slimste waar niet blind ofz.. en het verschil tussen 50/60 en +- 100 is wel te zien hoor :)
 
heb niet alles geleezen, maar als het school terein vrij toegankelijk is dus het hek is niet dicht of er zijn geen slagbomen dan heeft de politie het recht om je op dat terein aan te houden
 
Scholen zijn vaak toch eigendom van de gemeente/staat? Dan mogen ze daar sowieso komen.
En met 100 over het schoolplein rijden lijkt mij sterk, maar als het werkelijk zo zou zijn wens ik dat je nog eens een boom tegen komt ipv een kind/student die daar rondloopt.
 
Al zou het wel eigen terrein zijn, alsof de schoolleiding politie gaat weigeren. Jij zat fout, politie deed hun werk.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top