180cc 2t, altijd wegrijden met politie?

Status
Not open for further replies.

Youri19

New Member
Ik heb een 2t 180cc zip met een 28mm polini carb. Ongelofelijk groot ding. Als politie mij staande zou houden voor een simpele papieren controlen terwijl ik netjes rij, zou ik dan alsnog problemen krijgen? Ik hoor van veel mensen dat ze er ALLES aan doen met zo een grote carb om je scooter in beslag te nemen als ze dat eenmaal zien en te testen op het bureau. Dus altijd wegrijden met stopteken?
 
Advertisement - register to remove this

Je bent kansloos, afgelopen zondag 2 juli, op de dijk bij Amerongen:
F0EH3h2WwAIfxm2
 
Ja inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat ik gewoon zal stoppen. Maar het zal toch niet 10/10 keer op de blaren zitten worden als het gewoon puur papieren controle is? Ik betwijfel of ze uberhaupt naar je scooter kijken met alleen papieren. Vorige keer had ik een motoragent & me db killer was eruit, bandenprofiel niet goed & daar keek ie niet eens naar. Puur papieren & weg.

Met roller & inspectie natuurlijk wel altijd op de blaren maar dat is logisch.

Als jij ze geen rede geeft om verder te kijken, kan je wellicht goed wegkomen. Daarom altijd vriendelijk en beleeft zijn tegen oom agent!
 
Je bent kansloos, afgelopen zondag 2 juli, op de dijk bij Amerongen:
F0EH3h2WwAIfxm2
De tering
Post automatically merged:

Succes:
Klopt zeker. Ik zie de consequenties daarvan helemaal in. Rij overigens al meer dan een jaar opgevoerd nu
Post automatically merged:

Als jij ze geen rede geeft om verder te kijken, kan je wellicht goed wegkomen. Daarom altijd vriendelijk en beleeft zijn tegen oom agent!
Exact. Daar geloof ik ook in. Was een keer staande gehouden & die agent zei: “nou ik verwachte eig dat je zou wegrijden” haha dus vanaf dat punt was ie heel chill want ik stopte gewoon.
 
Als jij ze geen rede geeft om verder te kijken, kan je wellicht goed wegkomen. Daarom altijd vriendelijk en beleeft zijn tegen oom agent!
ik werd ooit door mijn zwager in zijn klassieke Porsche 911 naar het station in Hoorn gebracht, liet ie heel even zien wat dat ding kon (geen hoofdsteun, hoofd klapte achterover) en om de hoek komt ons een politieauto tegemoet, die ons wel moeten hebben gehoord, en meteen omkeerden om naast ons te stoppen (gelukkig bij het station vóór, ik kon mijn trein nog halen) m'n zwager, schaapachtig lachend: ja, ff laten zien wat ie kon.. ze trapten nog tegen z'n banden, bewonderden ondertussen ook de auto denk ik, maar later sms'te ie me nog (lang geleden) "daar hebben ze dus de ballen verstand van, want die "slicks" achter moeten nodig vervangen" ;)
 
ik werd ooit door mijn zwager in zijn klassieke Porsche 911 naar het station in Hoorn gebracht, liet ie heel even zien wat dat ding kon (geen hoofdsteun, hoofd klapte achterover) en om de hoek komt ons een politieauto tegemoet, die ons wel moeten hebben gehoord, en meteen omkeerden om naast ons te stoppen (gelukkig bij het station vóór, ik kon mijn trein nog halen) m'n zwager, schaapachtig lachend: ja, ff laten zien wat ie kon.. ze trapten nog tegen z'n banden, bewonderden ondertussen ook de auto denk ik, maar later sms'te ie me nog (lang geleden) "daar hebben ze dus de ballen verstand van, want die "slicks" achter moeten nodig vervangen" ;)
Hahah en zo zie je maar dat niet elke agent evenveel verstand heeft ervan. Je zou eerder de lul zijn met motoragent dan met een auto geloof ik
 
Sorry maar dit is een niet echt een discussie. Prima om je scooter op te voeren, maar accepteer en neem je verantwoordelijkheid of ga er mee naar het circuit/sprint.

Gezien het dus niet echt een discussie waardig is, het wel niet wegrijden voor de politie, gaat dit topic dicht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top