politie kwijt gereden

  • Thread starter Thread starter jeroen
  • Start date Start date
J

jeroen

Guest
ik heb vanmiddag de politie kwijt gereden.
Omdat ze me wouden aanhouden.
Maar kunnen ze wat doen als ze je verzekeringsplaatje hebben gelezen. Dat wel een beetje onder de modder zat hoor.Graag snel antwoord.
 
Advertisement - register to remove this

Hmm denk het niet , ze hebben mij al een aantal keren achterna gezeten. Heb zelfs een keer een agent aangereden en ik heb nooit iets gehoord
 
je ziet ook weleens dat er een vouw in het verzekeringsplaatje zit -tip-.
alleen wel irritant moet je helemaal achterover gaan hangen :P
 
Ben laatst geflitst door zo'n jood in een normale personenauto, ben teruggereden om te vragen hoe hard ik ging, zei hij: "Over de 70, maar ik heb je plaatjesnummer, dus ga maar vast sparen voor je bon!"
Ze kunnen niet zomaar je gegevens opvragen met je nummer, dus maak je maar niet druk (doe ik ook niet
smile.gif
)
 
Nou toen ik met die lasergun werd gemeten had ik helemaal niks bij... dus ja ik denk ik geef gewoon een vals adresje op ofzo. Maarja toen vroeg die kl*te wout dus mijn papieren en ik zei "die heb ik niet bij". Toen moest ik m'n naam zeggen en teon gingen ze dat via mijn verzekeringsplaatja natrekken. Gewoon via achterlijke portofoon-geval-ding in dat busje. Ze wisten mijn adres/naam woonplaats enzo. Dat was best wel balen dus... Maar ik weet niet of ze dat in zo'n achterfvolgingstoestand mogen doen, volgens mij alleen als ze je al aangehouden hebben. Ze kunnen het dus wel...

Mzzl

------------------
Aerox, onbegrenst, Polini Speed Control, Hebo Slipkoppeling, Hebo Gara
 
nou... ik weten bijna 100% zeker dat ze aan de hand van je plaatje je gegevens kunnen opvragen!!!!! was ook bij blik op de weg ;-) gozer op een mt die 100 reed.. die kwamen ze laten thuis ophalen aan de hand van z'n plaatje.... whoops.
 
Ik heb eigenlijk altijd begrepen dat de polisie je verzekeringsplaatje niet mag en kan gebruiken om je gegevens na te trekken. Die gegevens zijn van de verzekering, maar ja ik kan het ook mis hebben.

Greetz

Ps: Dinsdag mn Yasuni binnen als het goed is. EINDELIJK!!!!!!
smile.gif
 
Die aflevering is al oud en ik denk dat die regel is verandert vanwege privacy e.d ....
Nou ik denk eigenlijk van niet... bij mij vroegen ze alles op via m'n plaatje en dat was November vorig jaar dus...
Misschien dat ze die regel dan dit jaar veranderd hebben maar dat lijkt mij sterk want daar moeten ze in Den Haag weer eerst een half jaar over "debatteren" (zoveel mogelijk onzin uitkramen en er ook nog voor betaalt krijgen
biggrin.gif
).

Mzzl
 
Neem geen risico en gooi je verzekeringsplaatje in je buddy. Ik rij al sinds een half jaar zonder plaatje, ze houden me toch niet aan
biggrin.gif
biggrin.gif
.
 
Back
Top