Politie ergernissen

13.
Als je net je nieuwe TP veer gemonteerd hebt en je carb afstelling hebt verbeterd, een stukje te lopen naar de shell om daar te blazen na de eerste hoek al aangehouden word, en blijkt dat ze je scooter in beslag nemen.
 
14. Politieagent die zich druk maakt om het niet hebben van gele stickers :mad:
"meneer tjek me kleurencombo, daar komt geen geel bij"

Gaat ie toonbriefje geven. Lekker zinloos, thuis meteen erweer af :|


15: zeggen dat politie je beste vriend is. Als je vervolgens bij aanhouding zegt tegen agent: "Luister vriend..." Meteen reactie van niet te bijdehand hè jongeman, ik ben je vriend niet. "Ah! Dus toch!" :)

Tja dan hebbie mooie bek vol met tanden ;)
 
15. Laat je effe een vriend op je net afgestelde Speedfight2 rijden (MHR Replica70, forrace enz), voegt 'ie als een idioot in op een 80km/h weg, geeft volgas, en na 2 km wordt 'ie klemgereden door de politie |(
Weg onderdelen...
 
17. De eerste keer dat je de BSG2 JS-tuned met 4race enz. gaat testen op een achterafweggetje meteen een politiemotor tegenkomen (die gelukkig doorreed).
 
18) een politieagent op motor (nie in dienst gelukkig) inhalen die je 2 dagen daarvoor 'n waarschuwing gaf omdat je iets te enthousiast over 'n kruising ging...
 
19.

Een politiemotor tegemoet rijden op je italslet met powerfilter en herrie en geen helm en zo,en vet schrik hebben terwijl ie dus vet relaxed doortuft!!!!

8)
 
Last edited:
20.

Door rood rijden op een plek(Rotonde boschdijk richting centrum) waar je nooit wordt aangehouden.En dan springt er 50 meter verder een agent op de weg die je aan houdt en ineens staan er dan een stuk of 10 aspirant agentjes en krijg je dus een boete!!!

:|
 
21. Wil een motermuis mij een boete voor een kapot achterlicht geven, terwijl het nog buiten licht is!? Ik zeg dus: Het is nog licht. Moterplisie zegt: Ohwja:| , nog een fijne dag verder, en hij sjeesde weg.....
 
22. Een maat een liftje gevenzonder helm (die een gebroken arm heeft) naar café om wat pintjes te zuipen. Onderweg een plisicombi tegenkomen die niks doen. En dan aan het café tegengehouden worden door een vrouwlijke flik die al gedaan had met werken en juist naar huis reed.:? :'( En die je dan nog mee naar het bureau neemt. 65 km op rollenbank(normaal 60 op tellr). Resultaat scoot 20 dagen kwijt. |( :|
 
23. Op een scooter rijden die gewoon begrensd is terwijl er een motocop achter je aan rijdt en je net zolang blijft achtervolgen tot je een foutje maakt zodattie een bekeuring kan geven (geen voorrang verlenen aan een automobilist die waarschijnlijk te debiel is om zichzelf te tonen... ik hebbem iig nooit gezien :|)
 
Originally posted by NastroAzzuro
23. Op een scooter rijden die gewoon begrensd is terwijl er een motocop achter je aan rijdt en je net zolang blijft achtervolgen tot je een foutje maakt zodattie een bekeuring kan geven (geen voorrang verlenen aan een automobilist die waarschijnlijk te debiel is om zichzelf te tonen... ik hebbem iig nooit gezien :|)

Heb jij ooit eens in de Scootin' gestaan met dat verhaaltje? :)
 
24. je brommer ophalen bij de wouten en er 10 meter verder achterkomen dat ie benzine gelekt heeft en dus een teringeind moeten lopen, en erachter komen dat REWD je gezien heeft........ :)
 
25. ze staan voor je huis te w88 omdat je net je scooter hebt opgehaald, van het politiebureau, en weten dat je nog steeds 'rijdt' dus willen ze je nog een keer flessen
 
Back
Top