Politie ergernissen

Originally posted by Fire_Fox_F15
25 een uur in een cel gezeten omdat ze dachten dat me scooter gestolen was. :|

Mja, als jij er net zo bij loopt als je avatar ben je natuurlijk ook vrij verdacht :p
 
27. Bij school weg willen rijden met andere dewd en dan komt er een copcar aan gereden en die zegt tegen dewd: Je motor is aan dus doe je helm op! Wij: ok, doen wij motor uit :)

Dus wij bleven nog effe staan lullen, cops bleven effe staan loeren maar gingen er zichtbaar gefrust vandoor :)
 
een guppie op zijn neo's uitlachen omdat die word gepakt voor rijden zonder helm:D , en vervolgens zelf aangehouden worden voor (2 keer) rijden door roodlicht:rolleyes: , en omdat ze je geklokt hebben op 75km/h :| ik heb er btw geen boete voor gehad, alleen een waarschuwing:D

vught is een de ergste nachtmerrie voor scooterrijders, het stikt daar van de wouten:| |(
 
28: 3x zonder helm natuurlijk....en verder onschuldig op je 15e strijkers afsteken op dorpsplein. komt er een of andere nep sherlock holmes plaatselijke idiote agent als een gek over de bosjes heengesprongen die je dan in zijn politiebus gooit en probeert je te laten bekennen.
....zonder rijbewijs in de auto van je pa rijden (die er overigens naaststaat) en op de invoegstrook van de snelweg een stilstaande cop passeren....die ZEER GELUKKIG uit zijn neus aan het bikken was!!
 
Originally posted by JOHN aka
een guppie op zijn neo's uitlachen omdat die word gepakt voor rijden zonder helm:D , en vervolgens zelf aangehouden worden voor (2 keer) rijden door roodlicht:rolleyes: , en omdat ze je geklokt hebben op 75km/h :| ik heb er btw geen boete voor gehad, alleen een waarschuwing:D

vught is een de ergste nachtmerrie voor scooterrijders, het stikt daar van de wouten:| |(

hehe ken het al ongeveer 5 keer aangehouden allemaal zeuren uitlaat enja hoor nog geen rollerbank :)!
 
ik heb ze niet bezig gehoord over mijn uitlaat:D
(is ook de originele:| )

maar daar zal wel verandering in komen, volgende week komt er mijn leo zx weer onder:D whoeiz, wat zullen de wouten mouwen8) ik rij ze toch wel zoek:W , is ook izi :ze rijden rond in bussies|(
 
Originally posted by NastroAzzuro


Mja, als jij er net zo bij loopt als je avatar ben je natuurlijk ook vrij verdacht :p

Ik heb wel zo baard en een hoofd doekje misschien komt het daar wel door. :p
 
Originally posted by JOHN aka
ik heb ze niet bezig gehoord over mijn uitlaat:D
(is ook de originele:| )

maar daar zal wel verandering in komen, volgende week komt er mijn leo zx weer onder:D whoeiz, wat zullen de wouten mouwen8) ik rij ze toch wel zoek:W , is ook izi :ze rijden rond in bussies|(

Zoekrijden met een Leo ZX??? Dat denk ik niet, tenzij dat het plisi busje zonder benzine zit of geen wielen:p
 
Dank u :D
ik doe het dagelijks:|
wouten zoek rijden is toevallig 1 van mijn specialiteiten:D ,
mijn ...:p zorry, ik liet me ff gaan, ik heb net naar samson en gert zitten kijken:rolleyes: stap je?:p
 
Back
Top