Polini Evolution 70 uitlaat --> ??

ik heb de 'dure' evo uitlaat gehad en vond hem zeker niet slecht presteren.

kon flink wat toeren aan, kwaliteit was super en het is imo een mooie uitlaat...

echter toen ik een C21 kocht: presteerde beter, meer vermogen bij hoge toeren, kwaliteit super en natuurlijk erg mooi.

gewoon een C21 halen, zit je zoiezo goed ;)
 
Wel ergens op baseren dan graag als je zo'n opmerking plaatst... Dat is wat hij wil weten...

Waar maak jij uit op dat mijn post nergens op gebaseerd is? Mijn opmerking was misschien niet geweldig onderbouwd maar C21 op minarelli scoort gewoon beter. Ik heb geen grafiekjes oid liggen, dus ik kan je geen bewijs geven.
 
doen!

melf#50, jij lijkt goed op de hoogte te zijn.
Zou ik de stap wagen om evo70 te proberen?
Of denk je eerder dat ik een grote miskoop ga doen (prestaties gericht) dan?

mvg

Ik zal je zeggen eenmaal de Evo goed afgesteld is is het een monsteruitlaat:p
Ik rijd nu met de polini evo met volgende set-up:
Stage 6 Pro getuned
Stage 6 krukas+c4lagers
19Mm mhr team carbu
Malossi mhr '05 vario
Malossi Deltaclutch
Stage 6 inlaat
stage 6 Binnen rotor
+vertanding,drukveer,racebougie.....
Op mn mbk booster haal ik nu bijna 15 pk en haal 120 echte km's

Dus zeker evengoed presteren als yas. of Mhr!!
grtzz
 
Aan zulke opmerkingen heeft de TS dus echt wat..
Jij zegt dat hij een evo moet kopen omdat hij bij jou op je pro(laagtoerig) wel zo bruut loopt. Slaat natuurlijk nergens op zo'n opmerking.

TS: ik zou geen evo kopen voor je bigbore, krijg je later alleen maar spijt van. Beter dat je gewoon een yasuni c21 koopt of een 2fast uitlaat oid.
Imo is een evo pijp leuk voor een evo of racing cilinder maar ik jouw situatie kan ik wel gissen dat de yas c21 beter loopt.
 
Yo Bram, die gast heeft een jaar later gereageerd. Moet je gewoon niet op ingaan. Hij weet niet waar hij het over heeft.
 
Back
Top