Polini Evolution 70 uitlaat --> ??

Martinus

Self-Testing=Succes!
Polini Evolution 70 uitlaat:
http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php?cPath=1565_1577_1611&products_id=6230

Is deze een goede uitlaat voor de volgende setup:

Speed 7T cilinder
85mm krukje
HPI digitaal
V-Force3
28mm Keihin
MHR vario
MHR Overange
... enzoverder

En bij welke uitlaat valt deze zowat te vergelijken?

Natuurlijk weet ik dat een C21/C30/HR2/ProRace2/... al goede uitlaten zijn voor deze setup, maar ik heb wat gezocht hier op het forum, maar ben maar weinig tegen gekomen en er zijn er maar zeer weinig die met deze uitlaat rijden. Dus ... ?
Is dit omdat deze duurder is t.o.g.v een andere uitlaat met dezelfde prestaties of ligt het addertje hier ergens anders?

En zou dit ook een deftig uitlaatje kunnen zijn onder een BB77cc?
Ik weet ook dat hier niemand een juist antwoord op kan geven, maar ik zie dat er al getest is op een BB met een c21/ProRace2/JS80/Malossi06, dus zou deze ook niet eens iets intressant kunnen zijn op die cilinderkit?

Alvast bedankt.

Mvg, Martinus
 
Advertisement - register to remove this

Ik ook wel, en sowieso ga je met al die uitlaten die jij noemt gewoon keihard, maar er zit wel verschil in. Evo's zie je inderdaad erg weinig :p
Zoals je zelf al zegt; zelf testen = succes. Ik zou het wel proberen met een 2e hands pijp dan gezien de prijs
 
pak gewoon een c21, ga je 9 van de 10x het hardst mee op zo'n set-up. denk dat weinig mensen deze pijp pakken omdattie relatief duur is en qua prestaties denk ik niet z'n geld waard is.
 
Ja zit wat in, maar veel mensen proberen het niet eens en hebben een voor oordeel omdat mensen met bijv een dik project over deze uitlaat geklaagd hebben oid...
 
Kdenk dat vele mensen kiezen voor een c21 omdat je die haast overal ziet en zijn kwaliteit en prestaties al meerdere malen bewezen heeft.

En dit is bij de polini evo70 niet het geval omdat haast niemand hem heeft omdat ie zo 'duurder' is.

denk ik...
 
Denk het niet. Het is gewoon achterlijk duure pijp. Ik zoui voor C21 gaan of eentje op maat... C21 doet overal wel Ok op.
 
een evo pijp zal wel goed lopen , maar voor datzelfde geld zou ik een uitlaat kopen die bewezen goed is , ook al hebben een miljoen anderen die ook...
 
een evo pijp zal wel goed lopen , maar voor datzelfde geld zou ik een uitlaat kopen die bewezen goed is , ook al hebben een miljoen anderen die ook...

Dus valt een EVO70 in difinitie te vergelijken met een C21 type uitlaat?

Dus op een BB zou dit ook goed kunnen uitpakken?

Mvg
 
Dus valt een EVO70 in difinitie te vergelijken met een C21 type uitlaat?

Dus op een BB zou dit ook goed kunnen uitpakken?

Mvg

dat zou goed uit kunnen pakken, elke pijp is weer anders, ik weet wel dat ze eerder altijd meer met de evo pijpen reden, aangezien je yasuni toen nog niet vaak tegen kwam.
 
Ik heb die evo70 pijp al een tijdje in me bezit.
Heb hem ook getest op MIJN 7t.
Ik moet zeggen, het presteerde redelijk. Maar tog gaf me c21 een stuk meer vermogen en koppel.
 
Ik heb die evo70 pijp al een tijdje in me bezit.
Heb hem ook getest op MIJN 7t.
Ik moet zeggen, het presteerde redelijk. Maar tog gaf me c21 een stuk meer vermogen en koppel.


Maarjah, dit kan aan veel factoren liggen natuurlijk...
Had je een groot verschil tussen beide uitlaten op testbank?

Ik denk dat ik de stap ga wagen ... EVO70 proberen +ralf+
 
melf#50, jij lijkt goed op de hoogte te zijn.
Zou ik de stap wagen om evo70 te proberen?
Of denk je eerder dat ik een grote miskoop ga doen (prestaties gericht) dan?

mvg
 
Zou het niet doen. Als het geen vermogen winst geeft , ben je dik 350 pleuro's kwijt , en ben je nog geen moer opgeschoten.

Je heb voor minder pleuro's een berekende pijp of lekker voor een C21 of C30 gaan. :)
 
offtopic: Evo is een geile pijp 8)

ontopic: volgens mij is de evo uitlaat wat moeilijker af te stellen maar eens die goed staat kan die wel even ferm presteren als een c21/mhr06 hoor :)
 
Het is toch wel vrij algemeen bekend dat een C21 gewoon erg goede uitlaat is? En Evo is ook wel aardig natuurlijk, maar stel dat die even goed had geweest als een C21 had je er heus wel meerdere gezien. Ik zou hem gewoon lekker niet kopen. De enige rede om er 1 te kopen is om anders te zijn dan de rest. Je kunt veel beter een DPR kopen (zie uitlaten van de snelste in de SBO sprints), en wil je nog een beetje uiterlijk hebben koop je een C21 bijvoorbeeld
 
Back
Top