19mm polini std spruitstuk en luchtfilter

Zou een 19mm polini passen om mijn standaard spruitstuk van mijn zip type 3, en past mijn standaard luchtfilter daar ook op? Of moet ik daar daan een andere buis tussen doen
 
Advertisement - register to remove this

Waarom persee Polini ? Dellorto is net zo goed , je kan een Polini CP 19mm er opzetten , dan moet er een verloop op de Kelk , maar verstoort weer de Venturi .
Op 1 van mijn Runners zit een 22mm Dellorto met auto choke , en past perfect op mijn STD Filterbox.
Met een Dellorto ben je beter af . ( Nix mis mee ).
 
Google eens wat een Venturi is , als je die verstoort , is lastig afstellen , en Blok loopt niet goed .
Niet alles geloven van ... ik heb gehoort dat dit of dat ... sommige weten nog toeten nog Blazen , en niet op Polini Geilen , Polini is goed hoor ... maar voor Hoogtoerige Set Up`s met Power Filter .
 
Aah oke dus af te raden om daar wel mee te gaan kloten dus, en als ik het goed begrijp is een dellorto dus beter voor de middeltoerige setup die ik wil bouwen. (Dus zal voortaan minder op polini geilen)
 
Waarom persee Polini ? Dellorto is net zo goed , je kan een Polini CP 19mm er opzetten , dan moet er een verloop op de Kelk , maar verstoort weer de Venturi .
Op 1 van mijn Runners zit een 22mm Dellorto met auto choke , en past perfect op mijn STD Filterbox.
Met een Dellorto ben je beter af . ( Nix mis mee ).
Welke carburateur heb ik dan precies nodig want ik kan niet de juiste vinden (wil er een met handchoke)
 
Aan de Kelk zit een schroef ring. die kan je er af draaien , dan past STD filterhuis.
Laat je de ring zitten (verdikking / adapter ) kan er een Powerfilter op,
 
Back
Top