polini gengsta
Well-Known Member
Mijn set-up:
polini EVO cilinder (fkt afgewerkt)
Dopler krukas
EVO vario
HEBO kopp lichte versie
MHR overrange
MHR overrange snaar
MHR imi membraam
MHR 25mm recht spruitstuk
DELL’ORTO VHST 26mm vlakschuif
BIDALOT c16 (is verkocht en ben op zoek naar iets anders)
Hey gasten k dag laat ik van mijn scooter ook maar eens een goed perso maken, ik heb een gilera runner, en deze kocht ik toen hij er zo uit zag
de voorkant
de achterkant
ik kocht hem zo van een virend van me hij had hem bij de autospuiterij in deze polini paint laten spuiten..
k had hem nog geen 2 dagen of begon al met het strippen, zoals alle kappen er af, draadboom er uit, de tank niet te vergeten… en had toen nog een kaal frame over.
zag er nog redelijk uit, maar de kleur beviel me niet egt en spoot hem blauw
de oude set-up beviel me niet egt.. (70cc gietijzer,malossi koppeling) en de rest std.:S dus splitste het blok..
kocht toen een dopler krukasje met skf c4 lagertjes
kocht toen ook een POLINI EVO cilinder..deze is in NIEUWSTAAT en afgewerkt bij FKT
cilinder ziet er nog perfect uit
hier de ingekorte hemd door fkt
en hier het (nog std) uitlaatpoortje
maja een evo cilinder op een std carter werktniet egt, dus ben toen maar begonne met beunen want k had een carter van fkt, als voorbeeld.. resultaat
std ontsteking (zonder lichtspoelen) en vliegwiel wordt ook nog afgedraaid
aan de andere kant over de krukas komt de mooie EVO vario van polini..
en een hobo verstelbare koppeling, het lichte model met strakste rode veren
(foto hebo kopp)
koppelingshuis
MHR overange.. van onze vriend artuhr gekocht zijn nog vrij nieuw
(foto mhr overrange) foto komt nog..!
met natuurlijk de bijbehorende v-snaar
en heb een malossi imi membraampje..(doet het goed) en daarop een malossi 25mm recht spruitstuk en een DELL’ORTO VHST 26 mm vlakschuif..
en tot sloot de bida c16 uitlaat, is een uitlaatje om mee te beginne…komt binnekort een andere op..
en nog een ngk racekabel met dop
dit is dus nu mijn set-up
het uiterlijk blijft ook niet wat het is de velgen zien er nu zo uit
maar worden binnekort verchroomd..
race stuurtje zit er binnekort ook op en ikben druk bezig met het schuren van me binnekappen van die gaan ook naar de spuiterij als k klaar met schuren ben..
nou zo staat het er dus nu voor…, ik ben dus van plan me binnekappen te gaan laten spuiten..en waarschijnlijk komt er ook een rotortje aan en gaat de cilinder ook nog even langs xsh voor een heerlijke tunebuurt
polini EVO cilinder (fkt afgewerkt)
Dopler krukas
EVO vario
HEBO kopp lichte versie
MHR overrange
MHR overrange snaar
MHR imi membraam
MHR 25mm recht spruitstuk
DELL’ORTO VHST 26mm vlakschuif
BIDALOT c16 (is verkocht en ben op zoek naar iets anders)
Hey gasten k dag laat ik van mijn scooter ook maar eens een goed perso maken, ik heb een gilera runner, en deze kocht ik toen hij er zo uit zag
de voorkant
de achterkant
ik kocht hem zo van een virend van me hij had hem bij de autospuiterij in deze polini paint laten spuiten..
k had hem nog geen 2 dagen of begon al met het strippen, zoals alle kappen er af, draadboom er uit, de tank niet te vergeten… en had toen nog een kaal frame over.
zag er nog redelijk uit, maar de kleur beviel me niet egt en spoot hem blauw
de oude set-up beviel me niet egt.. (70cc gietijzer,malossi koppeling) en de rest std.:S dus splitste het blok..
kocht toen een dopler krukasje met skf c4 lagertjes
kocht toen ook een POLINI EVO cilinder..deze is in NIEUWSTAAT en afgewerkt bij FKT
cilinder ziet er nog perfect uit
hier de ingekorte hemd door fkt
en hier het (nog std) uitlaatpoortje
maja een evo cilinder op een std carter werktniet egt, dus ben toen maar begonne met beunen want k had een carter van fkt, als voorbeeld.. resultaat
std ontsteking (zonder lichtspoelen) en vliegwiel wordt ook nog afgedraaid
aan de andere kant over de krukas komt de mooie EVO vario van polini..
en een hobo verstelbare koppeling, het lichte model met strakste rode veren
(foto hebo kopp)
koppelingshuis
MHR overange.. van onze vriend artuhr gekocht zijn nog vrij nieuw
(foto mhr overrange) foto komt nog..!
met natuurlijk de bijbehorende v-snaar
en heb een malossi imi membraampje..(doet het goed) en daarop een malossi 25mm recht spruitstuk en een DELL’ORTO VHST 26 mm vlakschuif..
en tot sloot de bida c16 uitlaat, is een uitlaatje om mee te beginne…komt binnekort een andere op..
en nog een ngk racekabel met dop
dit is dus nu mijn set-up
het uiterlijk blijft ook niet wat het is de velgen zien er nu zo uit
maar worden binnekort verchroomd..
race stuurtje zit er binnekort ook op en ikben druk bezig met het schuren van me binnekappen van die gaan ook naar de spuiterij als k klaar met schuren ben..
nou zo staat het er dus nu voor…, ik ben dus van plan me binnekappen te gaan laten spuiten..en waarschijnlijk komt er ook een rotortje aan en gaat de cilinder ook nog even langs xsh voor een heerlijke tunebuurt
Last edited: