Poker - (no-)Limit Texas Hold-em #2

Status
Not open for further replies.
En volgens mij heb je bij Partypoker ook een tutorial toch? Met zo'n poppetje dat je advies geeft?
 
Klopt ja:)


Btw vandaag even 50$ gestort op me FullTilt account, nu al 75$ van gemaakt. Ben nu bezig met een 3$+0,50$ Knockout tournooitje, 90 man, sta er goed voor, alleen zitten er een stel randdebielen bij zeg8P...
 
Jha die gasten zijn zo idioot dat ik door bad beats vandaag 115$ in de min sta :X

Heb helaas geen handhistorie (deed vaag, na veranderen document)
Ma 45$ verloren tegen inside straight draw, river hit!
de hand erop 45suited tegen QQ runner runner 5 hahaha :X

Heerlijk bad beats. Keep them coming grr
 
hhmm....dat is idd klote dat soort dingen, ik heb daarentegen een lekkere run sinds vorige week.

Vorige week maandag $80 op mijn account gezet, en dit er van gemaakt, in 1,5 week dus mooi $500+ uitgecashed en huidge stack weer naar $170 gespeeld, jammer dat dat niet elke week zo gaat :D :

picture.php
 
wahaha, heb wat sits doorgenomen,gelezen filmpjes bekeken... en een pokerstars acount gemaakt.

gewoon met oefengeld spelen, 1e ronde verloor ik.. 2 volgende won ik... 2e pot 2 pairs (qq aa) en 2e full house 3 aa 2 qq..

moet nog wel veel leren, gaat me eigenlijk te snel nu... maar snap het redelijk.
 
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ga niet te snel met real money spelen, ik heb het echt pas gedaan na veel play money ervaring, maar nog veel belangrijker, praktijk-ervaring. gewoon home games spelen met vrienden, dan leer je de trucjes/iemand erin luizen wat op internet veel wordt gedaan.

En zelfs als je dat onder de knie hebt is de kans nog heel groot dat je al je geld wegspeelt, waarom? Omdat het niveau op internet soms best wel hoog ligt, maar er ook fucking idioten zijn die je met alles callen en vaak nog geluk hebben ook. :)

so watch out ;)
 
ga zowiezo niet voor real spelen, ik moet eigenlijk iemand hebben die goed kan spelen en het mij irl wilt leren. gister ook 4000$ playmoney verspeeld.
 
Dealer: Er is [Qs As] aan u gedeeld
Dealer: SF_POKER_23 past
Dealer: Mate87 gaat mee met 40
Dealer: Lukem1990uk gaat mee met 40
Dealer: decsun past
Dealer: lttrprss past
Dealer: Tommes01 verhoogt naar 120
Dealer: AIR-minio past
Dealer: jackets8 past
Dealer: Mate87 verhoogt naar 200
Dealer: Lukem1990uk past
Dealer: Tommes01 gaat mee met 80
Dealer: De flop is [3s Qc 3h]
Dealer: Mate87 doet een inzet van 440
Dealer: Tommes01 verhoogt naar 1,010, en is all-in
Dealer: Mate87 gaat mee met 570
Dealer: Tommes01 toont [Qs As]
Dealer: Mate87 toont [9h 9d]
Dealer: De turn is [9c]
Dealer: De river is [Kc]
Dealer: Tommes01 toont twee paar, Queens en Drieën
Dealer: Mate87 toont een full house, Negens full van
Drieën
Dealer: Mate87 wint de pot (2,520) met een full house,
Negens full van Drieën


Pfff...
 
Dat is gewoon hele dikke pech, goed gespeeld verder trouwens, je pre flop raise is goed, alleen gelijk all in gaan op de flop had niet gehoeven. Die andere gast was aan het slowplayen voor de flop, een typische check/raise actie. Als iemand zoiets doet heeft hij meestal een monsterhand (denk aan AA/KK) dan was je dus sowiezo de pineut geweest.

Dat hij 99 heeft en van je wint is gewoon pure pech :)
 
Tjsa, t was een Turbo tournooi met 9 man, dus je moet best snel beslissen, want de blinds gaan goed hard:). Dat K/K A/A had best mogelijk geweest, maar sowieso ben je al zo goed als pot committed, ik bedoel als ik alleen gecalled had , was mijn stack nog maar 1/3e van de pot. en bij de turn had ik hem zeker niet op een Trips9 gezet, dus had ik denk toch all-in gepushed:)

Btw nu op 2 tafeltjes 0,05/0,10 aan het spelen, op beide met 10$ begonnen en sta nu een dikke 10$ winst over die 2 tafels. T gaat niet hard, maar leuk is het wel:)
 
Net 27ste (van de 2500+) geëindigd freeroll voor poker kampioen van nederland! moest in de top 20 finishen! baluhhhhhhh
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top