Party Poker - (no-)Limit Texas Hold-em

Status
Not open for further replies.
Lol ik kon het niet laten... ff toernooitje gedaan online.. $6 inkoop..

ik stond op een gegeven moment met een stack van 26000 chips..

gemiddeld was iets van 14000... dus niet slecht..

Kreeg ik 10 10 en toen liep ik in AA... dat koste me 9000..

stack terug naar 17000.... en toen kreeg ik J J ... en dat verloor ik van K J !!

er viel een koning :(..

stack terug naar 3000...

toen all in met KQ suited (schoppen) na een aantal handen weer te zijn gestegen naar 5800..

Iemand met A 8 offsuit callde.... en er viel een aas...



85ste plek geeindigd.. van de 623 die begonnen......

TOP 80 kreeg geld :( :p
 
Last edited:
lol fucking geluk. heb ik Q en 7. Ligt er Q, 6,4,5 Ik all in, komt er een 3. Had de ander two pair, ging ook all-in :D hehe, daarna iedereen weer all-in. In de river een 9. Een vol huis 8) (9-9-9-Q-Q)
 
Last edited:
Lage pocketpairs limp ik mee in. Gister nog geluk meegehad, er viel een 2 op de flop, terwijl ik pocket twos had.
 
Die moet je echt knetterhard raisen, om van die malloten met KJ en AQ weg te jagen.

Wordt je gecalled, kan je er van uitgaan dat iemand een hoger pair heeft.

Een AQ zul je niet snel wegkrijgen, ook niet als je goed raised, dat is toch een vrij sterke hand. Suited natuurlijk nog sterker dan unsuited...
 
lol? :p 22-66 ofzo fold ik preflop afhankelijk van het aantal spelers en positie.. maar JJ speel ik toch nog wel..

vervelend dat ik er dan afga tegen K J.....

zie smiley :p tuurlijk fold ik die niet maar je moet preflop wel aggressief spelen en postflop een continuationbet.
 
Idd, dat is echt niet 100% een underdog aan 22. Ongeveer 50-50. EV scheelt btw wel een hoop, in het nadeel van de 22 dus.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top