Party Poker - (no-)Limit Texas Hold-em #2

Status
Not open for further replies.
ik zeg scooterforum.net poker toernooi

no limit toernooitje ... je kan vast wel ergens een toernooi online aanmaken ofzo
 
jij komt er wel jongen

Jij denkt volgens mij dat je het helemaal hebt gemaakt he:?

Waarom leg je dan niet ff 10k neer en doe je mee aan een WPT, als je dan wint, kan je zeggen dat je goed kan pokeren, ipv iemand sarcastisch afkafferen:L

wijsneus......
 
dude als je shortstacked bent is het belangrijkste juist dat je niet gaat LIMPEN met kuthanden maar op een goede hand wacht om te dubbelen. Dat je dat niet snapt zeg omg :X
:)


Ik limpte er dus in omdat ik de small blind was, iedereen voor me folde, ik had alleen de big blind nog tegen....

Aangezien ik short stacked was wilde ik wel een flopje zien tegen 1 speler, dat het zo slecht uit zou pakken is toch gewoon zuur. :)
 
Vrijdag toertooitje hier in de buurt. 25EUR rebuy toernooi. Wordt een opkomst van man of 35 verwacht. Moet toch wel een potje van +1000EUR opleveren.
 
160cw1z.jpg


Heerlijk :p
 
NH lekker potje idd!

Verdubbeld zo te zien :)

echt geld btw ja he

Full op de tafel, zou die gast wel erg gebaald hebben dat jij je 4 off had he:p
 
Ja maar hij zei dat ie hem niet kon folden, omdat er maar 1 kaart was die hem kon beaten, kut voor hem dat ik hem wel had maar hij vond het wel mooi.

Daarna ben ik trouwens terug gepakt, precies hetzelfde alleen quad 8én tegen mijn fullhouse :p
 
Op de river kan ik dat begrijpen, maar daarvoor.... Zette je ook al in op de flop en turn (ik neem aan van wel met die flush draw)? Want dan had ie hem gewoon weg moeten gooien.
 
Denk niet, die andere gast mag het zeggen. Hij probeert rObert eruit te bluffen en maakt een min-raise, het enigste wat rObert hoeft te doen is te callen. De Turn komt, flat call, river re-raise all-in ;) and jack-pot

Gast denkt split, dus calt de all-in vrijwel meteen, en gaat dik onderuit:D

haha zo denk ik dan dat het gegaan is;)
 
Denk niet, die andere gast mag het zeggen. Hij probeert rObert eruit te bluffen en maakt een min-raise, het enigste wat rObert hoeft te doen is te callen. De Turn komt, flat call, river re-raise all-in ;) and jack-pot

Gast denkt split, dus calt de all-in vrijwel meteen, en gaat dik onderuit:D

haha zo denk ik dan dat het gegaan is;)

We have a winner, zou split pot zijn mits ik geen vrouw had.
 
Je bent gewoon gepest in dit geval, denk je met je pocket A de beste hand te hebben krijg je alsnog een tik op de neus.

Was wel blij toen :p
 
Er word heel heel veel gediscussierd over de wel en niet te spelen handen. Ik moet toegeven dat in het begin ook heel erg statistisch speelde. Alleen maar goede handen, alleen maar berekenen wat m'n percentages waren. Constant handranges maken van je tegenstander. Zolang je dit goed blijft doen, zul je, een kleine winst maken, quite spelen, of door pech een kleine verlies draaien. Allemaal leuk en aardig, maar poker is niet alleen statistiek en geluk. Poker is veel meer een gevoelsspel, zelfs op internet. Als jij al 2 uur aan een tafel zit, en je hebt geobserveerd hoe iedereen speelt. Dan kun je rustig met Q7o een pot oppakken als je weet tegen wie of wat je speelt. Ik win regelmatig gigantische potten met 72o alleen door mijn houding, en image aan tafel. Dus al dat gelul van "Die hand had je nooit mogen spelen" mag je alleen mee komen, als jij net zolang als diegene aan tafel hebt gezeten, en net zoveel geobserveerd hebt dan diegene. Als je dat niet hebt, ga je maar fijn verder met je tight-berekend spelletje. Veel winnen zul je nooit..
 
Ik ga nu aan een toernooitje beginnen, totale pot van 40.000 dollar
Kleine 3000 spelers, ben benieuwd.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top