This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Poker - (no-)Limit Texas Hold-em #2

Status
Not open for further replies.

Murphy_Lee

KEEP IT 4REAL


Hij is wel de forum-kampioen JAA:+


Hier verder met pokerdiscussies etc.
 
Last edited by a moderator:
Zal ik maar even meteen reageren waarom ik preflop QQ heb gefold

1e: Jezelf in hun situatie verplaatsen. Hiermee bedoel ik met wat voor een handen zou ik 5X big-blind raisen in early position? Als ik KK of AA heb wil ik nog wel eens zon betje maken. QQ of JJ rond de 1,75 op deze limit dan

2e: 3bet de raise, dus een re-raise maken. Zoals ik hierboven al zei, zulke range aan handen (AA) zou ik der 8,50 van maken. Als je dit met 10-10 doet en je tegenstander flatcalled weet je al direct dat die hoger heeft. Met AK zou ik geen 8,50 callen preflop.

Ook vond ik dat de positie op mezelf erg slecht was ten opzichte van het bord. Als ik had gecalled, moest ik op de Small-Blind een reraise maken! Aangezien het bord laage kaarten bevat. De optie was dan folden of all-in pushen. Als je dan tegen AA of KK aanloopt heb je het na mijn mening verkeerd gespeelt.

Dit voorkom ik wellicht door preflop te folden Je wilt winst maken en niet verlies robert haha
 
Ik wel, maar ik speel dan ook wel erg tight pre flop. Voor mij op internet de enige manier voor winstgevend spel. Tight pre flop, very agressive post flop. Dus ik had die QQ ook zeker gefold.
 
denk dat we nu ook wel mogen concluderen dat dat de enige juiste play is.

je heb hier met QQ gewoon vaak niet de beste hand ... punt uit.

ik ga zo nog is ff wat handjes opzoeken en kijken of ik ze nu wel normaal gepost krijg ... eerst ff eten
 
Herman, als ik mijn hand history laat emailen en dan hier copy paste heb ik hetzelfde probleem, maar als ik hem gelijk kopieer van de game (links bovenin klikken in het venster waar je aan de tafel zit zegmaar) dan gaat het wel goed.

*edit*
Als je hem vanuit je hotmail in word zet staat het wel goed, vervolgens kan je vanaf word gewoon hiernaartoe kopieeren zonder problemen
 
Je kan toch gewoon meteen bij "optie" --> Handhistorie, automatisch opslaan doen?
Deze vervolgens gewoon in 1of andere map plaatsen en klaar.
Krijg je wel gelijk alle handen op de betreffende tafel, maar miss wel een oplossing

haman ik maak je binnekort het geld over voor de S&G's
 
how nice Weer zo'n typisch geval van, nu is de bad beat een keer in mijn voordeel. Wel grappig, ben nu lager in blinds gegaan, dus durf nu iets meer risico te nemen en dat werpt tot nu toe wel zijn vruchten af moet ik zeggen. Normaal gesproken zou ik een pre flop raise ook nooit callen met pocket4, maarja...wat is nou $1

Vond het wel lullig voor die gast, maarja hij raisde gewoon te weinig voor de flop en al helemaal niet agressief genoeg toen hij zijn trips had. Ik had alleen niet verwacht dat hij JJ zou hebben, dacht dat hij op een agressive flush draw was ofzo



PokerStars Game #21185115452: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50) - 2008/10/14 8:45:05 ET
Table 'Rupertwildt' 6-max Seat #2 is the button
Seat 1: acekall ($64.95 in chips)
Seat 2: badjasman ($49.75 in chips)
Seat 3: Stuifje ($50.15 in chips)
Seat 4: Jointè ($57.05 in chips)
Seat 5: kakka-78 ($88.75 in chips)
Seat 6: pronk_sbo_nl ($45.05 in chips)
Stuifje: posts small blind $0.25
Jointè: posts big blind $0.50
*** HOLE CARDS ***
Dealt to pronk_sbo_nl [4d 4h]
kakka-78: raises $1 to $1.50
pronk_sbo_nl: calls $1.50
acekall: folds
badjasman: folds
Stuifje: folds
Jointè: calls $1
*** FLOP *** [2s 4s Js]
Jointè: checks
kakka-78: bets $2.50
pronk_sbo_nl: calls $2.50
Jointè: folds
*** TURN *** [2s 4s Js] [6c]
kakka-78: bets $5
pronk_sbo_nl: raises $5 to $10
kakka-78: calls $5
*** RIVER *** [2s 4s Js 6c] [4c]
kakka-78: bets $17.50
pronk_sbo_nl: raises $13.55 to $31.05 and is all-in
kakka-78: calls $13.55
*** SHOW DOWN ***
pronk_sbo_nl: shows [4d 4h] (four of a kind, Fours)
kakka-78: mucks hand
pronk_sbo_nl collected $88.85 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $91.85 | Rake $3
Board [2s 4s Js 6c 4c]
Seat 1: acekall folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: badjasman (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: Stuifje (small blind) folded before Flop
Seat 4: Jointè (big blind) folded on the Flop
Seat 5: kakka-78 mucked [Jc Jh]
Seat 6: pronk_sbo_nl showed [4d 4h] and won ($88.85) with four of a kind, Fours
 
Last edited:
Haha, klootzak!

Ja eigenlijk wel heh ach...pre flop had ik de raise niet hoeven te callen, hij had positie en pockets onder de 9 gooi ik dan meestal wel weg. Maarja...vervolgens hit ik mijn trips op de flop en doet hij een redelijk zwakke bet, de kans dat hij 2 klavers in zijn hand had kunnen hebben nam ik voor lief aangezien ik een runner flush draw heb en full house/quads kansen. Vervolgens hit ik quads...de rest lijkt me duidelijk
 
#TeQuilaah; @ Pokerstars= Robinnn

Voor in de beginpost
Zometeen eventjes PS aanslingeren, wie nog meer?

Ik niet, ben op werk en ik wil de 1e post wel editten, maar wat is nou je naam?

#TeQuilaah;

of

TeQuilaah;

of
TeQuilaah

of

#TeQuilaah; @ Pokerstars

Of wat?
 
Ook maar even een pokerstars account gefixed.. Patco3
wanneer scooterforum sit en go??? met een scooterforum leaderboard inderdaad!?
 
Status
Not open for further replies.